Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 10.10.2022, 13:56   #10
Babel
 
Babel's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 2,996
Motocykl: Pomarańczowy
Babel jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 godz 47 min 6 s
Domyślnie

Tak stan najważniejszy.
Jak Ci nie zależy na E ( 50KM) - to będzie łatwiej pewnie kupić S .
Sam miałem SM i założyłem koła enduro - wg mnie trochę lepiej na tym zawiasie uside down w piachu choć twardsza jest od S czy E.

A jest jeszcze Kawasaki KLX400 - to jest DRZ 400E w zielonym ubranku ( ale to rzadkość)
Miałem okazję u Bicia na szkoleniu pojeździć dobrze przejrzaną S-ka i E.
E - mocniejsza - ale jakoś ta S-ka ( może że po dużym przeglądzie) jeździła bardzo fajnie.

Pamiętaj po zakupie bardzo ważne zaobserwować czy motocykl bierze olej.
Większość niestety bierze ( z przyczyn rożnych a i przede wszystkim wiek/przebieg i tzw nasi tu byli albo nie byli wcale bo drz się nie psuje ) .
Niski stan oleju skutkuje w pierwszej kolejności uszkodzeniem głowicy
Babel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem