Tak stan najważniejszy.
Jak Ci nie zależy na E ( 50KM) - to będzie łatwiej pewnie kupić S .
Sam miałem SM i założyłem koła enduro - wg mnie trochę lepiej na tym zawiasie uside down w piachu choć twardsza jest od S czy E.
A jest jeszcze Kawasaki KLX400 - to jest DRZ 400E w zielonym ubranku ( ale to rzadkość)
Miałem okazję u Bicia na szkoleniu pojeździć dobrze przejrzaną S-ka i E.
E - mocniejsza - ale jakoś ta S-ka ( może że po dużym przeglądzie) jeździła bardzo fajnie.
Pamiętaj po zakupie bardzo ważne zaobserwować czy motocykl bierze olej.
Większość niestety bierze ( z przyczyn rożnych a i przede wszystkim wiek/przebieg i tzw nasi tu byli albo nie byli wcale bo drz się nie psuje

) .
Niski stan oleju skutkuje w pierwszej kolejności uszkodzeniem głowicy