Cytat:
Napisał dubel
Też myślałem o montażu silnika na śruby ale bałem się wiercenie C i gwintować by nie przebić jakiś kanałów lub też nie osłabić ich. Miałem przed oczyma sytuację że po gwałtownym wciśnięciu klamki kanały się "łączą" w jakoś dziwny obwód i tracę hamulce.Byl bym bardzo ostrożny , bardzo
|
No tak, to cenna uwaga. Pomyślę nad tym. Planowałem wiercić nie głębiej niż 1-2mm poniżej tych wystających dynksow które się zakuwa. Testy jak głęboko są jakieś kanały wykonam na pompie z focusa która i tak ma być dawca. Aluminiowy blok nie jest identyczny ale bardzo podobny.
Dzieki Dubel bo trzeba takie kwestie wziąć pod uwagę - może wymyślę to jakoś zupełnie inaczej. Ale to jak będę miał pompę z Forda u siebie i podumam jak to mądrze ogarnąć. To jednak hamulce, faktycznie nie chciałbym naprawiając coś zepsuć.