Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 29.11.2019, 10:33   #483
GregoryS


Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Zabrze
Posty: 1,105
Motocykl: ATAS 2019
Przebieg: 11000
GregoryS jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Radarman Zobacz post

11. Zerknijcie na fotce ile kosztuje CRF1100L ATAS z ES itymi kuferkami (tak 17499GBP). Podstawowy 1250GS (bez ESA) zaczyna się od 13550 GBP (16360 GBP wersja TE z ESA)
O zesz kutwa.. Powiem tak, kupujac nowa Atas w 2019, i dowiadujac sie po paru miesiacach ze "ten model sie konczy", no dziwnie tak troche. Ale im wiecej czytam i ogladam tym bardziej zmieniam zdanie ze to nie byl pech ale spora doza szczescia. Bo to chyba ostatni model ktory mi osobiscie podchodzi pod "dualowy", o ile krowe w wadze 250 kg mozna jeszcze do takiego grona zaliczyc.
Teraz do wyboru jest elektroniczny "adwenczer asfaltowy" w cenie i przeznaczeniu GSa, albo kompletny golas w cenie nizszej, ktorego do poziomu mojej ATAS trzeba doposazyc za dodatkowe diengi.
Oczywiscie tak jak na GSa sa klienci, tak i na nowa ATAS beda. Jak i na nowa NAT. I tez beda zadowoleni. Ale mi zaden z obu nie podchodzi. Nie majac jeszcze afryki i stojac przed wyborem TEARAZ zakladajac ze poprzednie modele nie bylyby juz dostepne, wzialbym raczej.. nowa yamahe.

WTF Honda ?
GregoryS jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem