Cytat:
Napisał madafakinges
Po 600km trasy w dwie osoby stwierdzam że zmiana zębatki na większą z tyłu/mniejszą z przodu to niedobre rozwiązanie.
Zmiana zębatki będzie miała sens jedynie przy zamontowaniu kostek i jazdy w cięższym terenie gdzie przyda się krótsza 2
|
No to mamy dwie różne opinie
Mi odczyt licznika nie przeszkadza, bo z grubsza wisi mi dokładna predkosc. I tak jade z predkością zgodną z aktualnymi warunkami, melodią i chwilowym poziomem adrenaliny.
Na autostradzie to mi wszystko jedno, w pojedynkę do 170 idzie normalnie/bez wyczuwalnej dla mnie różnicy. A szybciej na dualowych oponach nie ma sensu jezdzic, moim zdaniem oczywiście.
Za to przy niższych predkosciach jest istotnie lepiej. Dla mnie jedynka w terenie jest troche za mocna, a oryginalnie dwójka przy minimalnej predkosci łatwo gasi silnik.