16.03.2017, 17:20
|
#5
|
Zarejestrowany: Oct 2015
Miasto: SANOK
Posty: 13
Motocykl: HONDA AFRICA TWIN 750 RD07A, JUNAK 350 M10, JAWA 250 636,JAWA 350 638
Przebieg: 86000
Online: 5 dni 18 godz 36 min 59 s
|
Cytat:
Napisał mariusz1984_katowice
Okazuje sie ze rzeczywiscie kiedy tarcze i sprezyny sa zalozone to kosz jest usztywniony - nie kiwa sie na boki,
Ma jedynie luz ok 0.5 mm wzdluz walka skrzyni biegow - co wynika z dlugosci tulejki, i chyba tak to ma byc - musi miec luz zeby obracac sie na tulejce przy wcisnietym sprzegle, Moim zdaniem troche zbyt duzy luz.
No i nie wiem co jest powodem tych stukow - wymiana tulejki to slepa uliczka, ... zostaje mi zostawic to w spokouju (nie bede roznitowywal kosza, bo z tego co czytalem to nikt go maszynowo nie zanituje z powrotem) - no chyba ze dzwignia zmiany biegow tak stuka,
Jezeli ktos mialby jeszcze pomysl - prosze o rade,
Mariusz
|
Trzba ronitować kosz i wmienić sprężyny naciskowe i jest cisza.
|
|
|