Cytat:
Napisał mdxmd
http://holan.pl/pl/crf1000l-africa-t...l#.VrmefFjhDIU
powyższa osłona silnika nie ustala w pozycji góra/dół, podobnie górne gmole nie mają żanego ustalenia w górnej części...a łącznik pod lampą jest na sporej dźwigni....
poniżej hepco
powyżej przecież jest taka dźwignia, iż nie wiem jaka musiałaby być odporność na skręcanie aby to wytrzymało coś więcej jak lekką przewrotkę gdzie kierownik będzie do końca ratować motocykl minimalizując upadek..
a powyżej dekież już czeka na kamienie ....
może przy pierwszej glebie jakoś zadziałają ale już przy drugiej wszystko będzie się wbijać w blok silnika albo w plastiki... generalnie więcej szkody mogą wyrządzić gmole jak sama gleba
na plus polskich producentów jest to iż często można dokupić tylko jedną stronę lub element  można zadzwonić pogadać i online podzielić się uwagami 
|
No tez nie wiem dlaczego wszyscy ida w ten deseñ. Takie obrurowanie ale jak piszesz dzwigna jest okrutna. Pewnie konstrukcja motocykla tak wymusza.
Na plus dl Holan'a to wyglad maja najlepszy - idzie z linia motocykla. HB i TT to jak z dupy maja prowadzenie linii.
Moim zdaniem wszystkie niestety psuja wyglad AT.
Co jest najwazniejsze, to jak to sie ma do zdejmowania boczkow do zmiany filtrow.