Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 02.03.2009, 00:08   #8
pałeł
gsm: 512242193
 
pałeł's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,273
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
pałeł will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 3 tygodni 6 dni 14 godz 23 min 26 s
Domyślnie

Artuditu czy będzie jakaś różnica kiedy ta kropla spadnie czy za minute czy za minute i 3 sekundy ogulnie Kette Power to sobie dział w następujący sposób
za pomocą siły grawitacji olej ze zbiornika spływa magistrala olejowa w kierunku elektrozaworu, ten z kolei otwiera sie co minute na czas od 1 do 30 sekund, umożliwiając spłyniecie dawki oleju dalsza częścią magistrali na zębatkę.
regulacja czasu otwarcia elektrozaworu jest po to aby mieć możliwość zmiany wydatku smarowania i tak np podczas jazdy asfaltem mamy skręcone na min (maksymalne ściszone) łapie nas deszcz dajemy trochę głośniej np o 25% bo jak wiadomo woda wypłukuje olej, mamy tez możliwość wyłączenia całego urządzenia wyłącznikiem, bo jedziemy off

w warunkach zimowych gdzie gęstość oleju jest większą po prostu śmigamy sobie na np 15 % "głośności"

ale wrócmy do łacucha zanim kropla oleju dostanie sie na niego wpada na zębatkę ta siłą odśrodkowa wpycha olej w każdy możliwy zakamarek łańcucha jeśli mamy łańcuch brudny bo np wjechaliśmy w błotko a zapomnieliśmy wyłączyć Kette Power to przekręcamy potencjometr powyżej połowy zakresu i siłą odśrodkowa wyrzuca olej z łańcucha łącznie z brudem ponieważ olej podawany jest w nadmiarze i korzystamy w tym momencie z właściwości myjących oleju, ale jedziemy tak tylko chwile góra 5 minut aby nie dopuścić do zachlapania olejem opony!!

łańcuch dobrze nasmarowany jest wtedy gdy opona i felga jest sucha a łańcuch ma czarny kolor "kolor spalonego oleju "

to chyba na tyle

Ostatnio edytowane przez pałeł : 02.03.2009 o 00:11 Powód: oświeciło mnie :)
pałeł jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem