Cytat:
Napisał radekw
Marek70 ma rację. To przecież kompletnie inny motocykl. Zbliżone malowanie i nazwa "Africa twin" to tylko chwyt marketingowy obliczony na zagranie na sentymencie, jak widać skuteczny 
Ja mam nadzieję, że to będzie super moto do podróżowania po Europie bez oglądania się na jakość dróg, w takiej roli mam zamiar ją wykorzystywać bo zakupu już dokonałem :P Zadziałała też trochę przekora, bo "wszyscy" mają BMW 
Na przymiotnik "legendarny" ten motocykl musi sobie dopiero zasłużyć. W tej chwili to mniej więcej tak, jakby ktoś współcześnie żyjący o nazwisku Sobieski puszył się, że jego przodek rozgromił Turków samemu nie mając jeszcze żadnych osiągnięć 
|
Moim zdaniem wiele nawiazuje do starej AT. Oczywiscie nie mogliby zrobic takiego samego motocykla... kto by go do ruchu dopuscil i kto by go kupil? 60KM, 60Nm, ponad 200kg, spalanie ok. 6L?
Jak juz wiele razy powtarzalem, wolalbym taka Nowa AT 800cc, 80KM, 80Nm, 180kg... i wisienka na torcie, spalanie 3.5L.
MV-AGUSTA cos probuje z TURISMO VELOCE 800 ale waga 210kg, moc 110KM, wloszczyzna i cena troche włos jeży.