Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 07.12.2015, 10:37   #3
QrczaQ
 
QrczaQ's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
QrczaQ jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał radekw Zobacz post
Marek70 ma rację. To przecież kompletnie inny motocykl. Zbliżone malowanie i nazwa "Africa twin" to tylko chwyt marketingowy obliczony na zagranie na sentymencie, jak widać skuteczny
Ja mam nadzieję, że to będzie super moto do podróżowania po Europie bez oglądania się na jakość dróg, w takiej roli mam zamiar ją wykorzystywać bo zakupu już dokonałem :P Zadziałała też trochę przekora, bo "wszyscy" mają BMW
Na przymiotnik "legendarny" ten motocykl musi sobie dopiero zasłużyć. W tej chwili to mniej więcej tak, jakby ktoś współcześnie żyjący o nazwisku Sobieski puszył się, że jego przodek rozgromił Turków samemu nie mając jeszcze żadnych osiągnięć
Moim zdaniem wiele nawiazuje do starej AT. Oczywiscie nie mogliby zrobic takiego samego motocykla... kto by go do ruchu dopuscil i kto by go kupil? 60KM, 60Nm, ponad 200kg, spalanie ok. 6L?

Jak juz wiele razy powtarzalem, wolalbym taka Nowa AT 800cc, 80KM, 80Nm, 180kg... i wisienka na torcie, spalanie 3.5L.

MV-AGUSTA cos probuje z TURISMO VELOCE 800 ale waga 210kg, moc 110KM, wloszczyzna i cena troche włos jeży.
__________________
__
Golodupiec bez Afryki
QrczaQ jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem