Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 12.01.2014, 10:52   #8
Mhv
Michał
 
Mhv's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Siedlce-Warszawa
Posty: 2,216
Motocykl: RD07a
Przebieg: do neg.
Mhv jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 9 godz 57 min 36 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał bliźniak Zobacz post
Napisałeś, też:
Może po prostu nie nadążasz A względną do czego? I co za różnica jakim paliwem zasilana jest maszyna?
Smarowanie wygląda dokładnie tak samo, zmieniają się jedynie paramwtry olejów w zależności od rmp. Do wysokoobrotowych silników stosuje się rzadsze oleje, a do nisko można zastosować gęstsze. Natomiast żyłowanie na wysokie obroty jednym i drugim nie dodaje życia.
Już tłumaczę
nie szukamy tu konkretnej wartości typu 1500 czy 4000 czy 3.
Nie podkreślam znaczenia sposobu zasilania, chodzi o to, że dla każdego silnika ta wartość jest inna.
To, czy stosuje się oleje rzadsze czy bardziej gęste zależy bardziej od technologii wykonania silnika, jego specyfikacji itd.

A na koniec taka zagadka..
Cytat:
Napisał bliźniak
(...)Najprostszym przykładem mogą tu być silniki stacjonarne, lub (...) - prędkości obrotowe nie przekraczają tam 2500rmp, a silniki żyją lekko po 3mln km.
Może nam kolega nadążający wytłumaczy jak silnik stacjonarny robi te trzy milijony?
Mhv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem