Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 11.01.2014, 09:24   #7
bliźniak
droga jest celem
 
bliźniak's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 1,007
Motocykl: RD07, LC8
Przebieg: X70.000
Galeria: Zdjęcia
bliźniak jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 18 godz 34 min 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Mhv Zobacz post
Mieszasz. Zaraz ktoś napisze o silnikach okrętowych na mazut, że tam jeszcze wolniej bla bla. Zakres obrotów pracy silników o jakich wspominasz to 800 - 3000 na przykład. Chcesz to porównać do silników o zakresie 1800-20000? Dobiera się tak wydajność pompy żeby smarowanie było wystarczające w całym zakresie obrotów.
W pytaniu nie chodzi o wartość bezwzględną prędkości obrotowej.
Napisałeś, też:
Cytat:
Napisał Mhv Zobacz post
Super ciekawy program, ale na pytanie nie znam odpowiedzi, niestety Swoją drogą ciekawe czy to prawda..
Może po prostu nie nadążasz A względną do czego? I co za różnica jakim paliwem zasilana jest maszyna?
Smarowanie wygląda dokładnie tak samo, zmieniają się jedynie paramwtry olejów w zależności od rmp. Do wysokoobrotowych silników stosuje się rzadsze oleje, a do nisko można zastosować gęstsze. Natomiast żyłowanie na wysokie obroty jednym i drugim nie dodaje życia.
__________________
RideNow!

Ostatnio edytowane przez bliźniak : 12.01.2014 o 03:23
bliźniak jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem