Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 25.10.2013, 10:30   #1
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,577
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 10 godz 59 min 20 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał płock1964 Zobacz post
Proponuję założyć trójnik i dopiero mierzyć.
quote nie działa.
tak zrobię, to dobry trop...

tak dla uzupełnienia informacji to pompa firmy pierburg 7.21440.51.0 jest produkowana w Polsce przez firmę Automotive, której na próżno szukać w necie... ciśnienie na samej pompie u mnie 0,4bar a według danych producenta 0,1-0,4 jak widać rozrzut spory, sprawdzałem podczas normalnej pracy w motocyklu ciśnienie jest takie samo jak na samej pompie czyli 0,4. Z moich obserwacji też wynika, że prawidłowe ciśnienie dla AT to 0,1-0,2bar ale chciałbym to potwierdzić pomiarem z oryginalnej pompy.

Także jak widzicie nawet kupując kilka pomp tego samego producenta otrzymacie różne wyniki ciśnienia i jeden z was kupi taką co ma 0,1 czy 0,2 bar i napisze, że tą pompę warto kupić bo działa jak należy a drugiemu się trafi taka co ma 0,4 lub nawet 0,5bar i w najlepszym wypadku motocykl będzie więcej palił a w gorszym gaźniki będą przelewać a ten napisze, że pompa się nie nadaje i co jedna pompa a kilka sprzecznych opini...


Ostatnio edytowane przez mdxmd : 26.10.2013 o 20:29
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem