Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 26.06.2013, 09:29   #4
krzysiek_m
HONDZIARZ
 
krzysiek_m's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2012
Miasto: Gdynia
Posty: 364
Motocykl: RD04 / NAT
Przebieg: 50000km
krzysiek_m jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 7 min 15 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Robin Zobacz post
No ja wlasnie coś nie mogę tego załapać, przecież po.zgaszeniu jeszcze dość długo olej będzie splywac z góry silnika, więc co innego pokaże po 1 minucie co innego po 3ch a.jeszcze więcej po 5 minutach.
Dlaczego więc nie można sprawdzać na zimnym, powiedzmy po nocy? Moja błędna logika mi mówi że pokaże wtedy na bagnecie poziom najbardziej zbliżony do rzeczywistego stanu oleju w silniku ( po kilku godzinach splynie go więcej niż po kilku minutach).

Wysłane z mojego C6603 za pomocą Tapatalk 4
Możesz sprawdzać tak jak każe producent, albo na logikę - wybór należy do ciebie.
W Afripedii jest pdf zatytułowany "Honda Common Service Manual". Stoi tam napisane, że:
1. Włączyć silnik i potrzymać na wolnych obrotach przez kilka minut.
2. Dwie lub 3 minuty po zatrzymaniu, z motocyklem w pione wetknąć bagnet i nie wkręcać.
3. Jeżeli jest blisko minimum - dolać do górnej kreski.

W Haynesie jest tak samo, ale z adnotacją, że wrzucić motocykl na centralkę - jeżeli wyposażony...
krzysiek_m jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem