Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 18.11.2011, 08:58   #17
Rychu72
 
Rychu72's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,547
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
Rychu72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 44 min 56 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał bartol Zobacz post
ja bym miał jeszcze jedną sugestie, coby zacisk był umiejscowiony jak najwyżej tj. najbliżej oryginalnych mocowań, żeby nie wystawał poniżej osi koła, albo przynajmniej żeby nie był poniżej lagi.
Z jakiego powodu?
To położenie jakie teraz jest podyktowane jest grubością zacisku asymetrycznego. Trudno to wytłumaczyć, ale zacisk ma dwie płaszczyzny które w muszą częściowo najść na siebie, żeby mieć większą wytrzymałość. Widać to na drugim zdjęciu w 16 poście.

Ostatnio edytowane przez Rychu72 : 18.11.2011 o 09:00
Rychu72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem