Ja równiez uważam ze uvex paruje strasznie!  
      Codziennie jeżdżę w Nolanie z pin-lockiem którego dodatkowo pokryłem po obwodzie paskiem silikonu.  Nolan nie paruje.  Uvex zmusza do jazdy z szybą na maksa otwartą. Jak uchyle na "pierwszy ząbek" - jakieś 2 cm to najbardziej zaparowane mam akurat w polu widzenia.  
      Na dodatek w Uvekszie enduro nie da się uchylic szybki - tak na 3 mm żeby tylko była szczelina.  W Nolanie nie ma z tym problemu i nawet bez pin locka da się - wieje tylko trochę a szybka nie paruje. 
     Trochę w Uveksie pomogło jak przewierciłem otwory w szczęce - 5 sztuk po 6mm, ale i tak jest do dupy.  
     Kolejna sprawa - wczoraj Dandy zapodał mi szprycę piachem po kasku - w efekcie szybka od razu zaczęła się zacinać...  a to była pierwsza jazda w terenie.. Sorki - takie rzeczy w niedrogim Nolanie N62 nigdy nie miały miejsca , a zimą robiłem nim enduro...  
     Również czekam na przetestowane, skuteczne rozwiązanie typu pin-lock do Uvexa enduro..
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				Enduro i ADV
			 
		
		
		
		
		
			
				  
				
					
						Ostatnio edytowane przez motormaniak : 14.11.2011 o 15:49
					
					
				
			
		
		
	 |