Cytat:
Napisał ex1
Noo nie co to za powielanie głupot, jakie układy zasilania padają w Lc8?
|
Maroko 2011 Ekipa Sambora... Dwa LC 8(dwa znaczy wszystkie) z podkulonymi ogonami wraca z pustyni z zajechana pompa paliwową...Inne motory jada dalej...Oczywiście można powiedziec, że tankowanie było w złym miejscu, albo trzeba było sobie filterek załozyć albo zmienić bak przed wyjazdem...Albo nie ściagać z lawety ... Psuje sie wszystko...Afri, Bigi, Bmw, LC 8...Tylko,ze jedne w mozna naprawić a inne bywa ,że trudno....Dwa wyjazdy na piaski i dwa LC4 polegly...Jeden dokumentnie , wrocil na lawecie(zreszta afri też ale nie z eksploatacyjnego problemu tylko - niesprawnej części kupionej na allegro).A drugim razem to samo..piach za filtrem...Dzieki doswiadczeniu poprzedniego wyjazdu udalo się moto uratować..Serwis przygotowywal obydwa KTM do wyjazdu. Ktos powie trzeba bylo sobie dodatkowe czapki na filtry zalożyc...Ano trzeba...W Afri nikt nie musi nic mówić tylko kierownik ma odkręcać manetke...Poza tym...Na ERG Chebbi , pod podobnymi kierownikami Afry wyszly na szczyt bez problemu a lzejszy o kilkadziesiąt KTM LC4 miał trudnosci...Trudności z powodu konieczności zmiany biegu na podjeździe...Tu KTM LC 4 zanotowal wyraźną "dziure" - elastyczność Afri gora...AFRI jest najlepsza..




Howg
A poza tym Motocyklici rzecz jasna razem..Ale na przedzie African Quinn