![]() |
Wałki nierządu z 07 do 04.
Testował już ktoś czy będę pierwszy? Te 3KM... Rambo się schowa z tym swoim wykresikiem z bipi :D.
|
Cytat:
wyjaśnij proszę :D |
Żartujesz? Rambo już chyba wszędzie wklejał ten wykres z hamowni BP ;). Zapraszam do wyszukiwarki :D.
Siedziałem wczoraj namiętnie na ZSF-motorrad.de i okazało się o dziwo, że wałki 04 i 07a mają te same numery w katalogu części, a 07 ma wałki inne. I jestem ciekaw czy 04 dostanie nowego ducha na tych krzywkach. Bo reszta jest identico, oprócz gaźników (ale te u mnie już dawno nie są seryjne). Testował kto? 57KM vs 61,3762187KM to spora różnica :). |
Cytat:
no tak to 4,3762187KM ;) znam jednego gościa, który ma silnik siódemkowy na zbyciu ;) |
Jeżeli głowice mają ten sam numer to chyba można sobie swobodnie podmieniać wałki? Łańcuchy rozrządu te same... koła na wałkach te same to tylko geometrią krzywek się może różnić. Zbytniego przyrostu mocy bym się nie spodziewał, bo niby 04 ma niższą moc ale moment wyższy od dołu, 07 wyższą moc i chyba moment ale wyżej na obrotach... U mnie nie ma żadnego odczuwalnego skoku mocy, po prostu ciągnie od samego dołu do 7 tys obr tak samo bez litości i tyle :).
|
TDN jeździ mocą, nie momentem ;).
Technicznie ja porównałem te numery i wszystko by pasowało - napisałem żeby spytać czy ktoś już to podmieniał i zna różnicę. Ręce swędzą, wałki pod ręką... |
najciekawiej wygląda opcja Ramiresa, ze zmianą tłoków :)
|
Cytat:
By szanse były wyrównane, ja mogę założyć twoje wałki od RD04 :dizzy: :p |
Cytat:
|
Trójki mogą startować tylko zalane pod korek i z 5 cegłami w kufrze.
Inaczej to nie fair :p |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:31. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.