![]() |
Pomiary mocy Afryki nominalnej i Arrow
3 Załącznik(ów)
AT 1995, Arrow Paris Dakar replica + db killer (papierowy filtr, olej syntetyk)
Załącznik 5620 AT 2003, tłumik oryginał (papierowy filtr, olej syntetyk) Załącznik 5616 AT 1993. Tłumik African Queens, Dynojet, Dysze 150, filtr KN, nawiercany airbox, Nieszczelnosci w ukladzie kolektorowo wydechowym. Mniejsza moc niż obu wyzej opisanych maszyn. Ale wiekszy moment i to przy nizszych obrotach. Zajebiscie wysokie spalanie |
a co to? konkurs typu znajdź trzy różnice? moje kompletnie amatorskie oko nie widzi różnicy ...
|
Cytat:
|
SIŁA, MASA i AGRESJA! :Thumbs_Up:
:) |
widać ze Arrow delikatnie pomaga ;)
ciekawe jak z k&n |
Jak się Izi dobierze w końcu to Wieprzka, po uszczelnia to i tamto. Jest duża szansa że moc wzrośnie. Choć w 10 000 miejscach w sieci jest napisane że te K&N dynojet i przelotówki dają max +5% siły kosztem spalania +50% :)
|
Myślę że test byłby prawidłowy tylko wtedy gdyby zmierzyć moc z Arrow'em i org wydechem na jednej Afryce ...
|
Co do samego K&N: obsługę każdy zna. Wsadzamy i zapominamy. Choć czyszczenie zajmuje dużo wiecej czasu niż wymiania na papierowy. Na wyjeździe do Turcji z Olka i Jurkiem dało się odczuć różnice w jeździe naszych trzech maszyn. Oni na K&N. Nasza AT papierowy filtr.
My po górke we dwójke wjeźdzaliśmy 80/90kmh na 5 biegu na spokojnie, a ich afryki musiły trzymać już 95/110kmh do dołu brakowało. Choć z drugiej strony silnik lepiej się wkreca powyżej 6000 rpm niż na papierze. |
Cytat:
|
Jakoś wątpię żeby moja Afryka miała taki fajny wynik :)
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:22. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.