![]() |
moto z UK, ustawienie swiatel
2 Załącznik(ów)
otoz przy okazji walki z tripem zajrzalem do swiatel.
do tej pory bylem przekonany, ze po powrocie do polandii bede musial zainstalowac lampy z FSO. no ale dzis zagladam i mym pieknym oczom ukazal sie taki widok [kolorowe kreski dorysowalem]: Załącznik 907 na moj chlopski rozum wyglada to tak, ze regulacje wysokosci swiecenia swiatel dokonujemy motylkowymi nakretkami [zielone zaznaczenie]. do tej pory wszystko ok. ale jak by nie patrzec, sa jeszcze dwie srubki [czerwone zaznaczenie] i zdaje mnie sie, ze krecac nimi obracam swiatla wokol niebieskiej osi Załącznik 906 znaczy ze niby moge regulowac swiatla na prawo i lewo? to by rozwiazalo zupelnie problem swiatel w AT z uk. powiedzcie tylko, gdzie jest haczyk? |
Nie rozwiązało by. W ruchu lewostronnym wiązka światła jest rozproszona na pobocze, u nich z lewej strony. W ruchu prawostronnym rozproszona wiązka daje po oczach kierowcom z naprzeciwka (ten haczyk o który pytasz). Niestety bez lamp FSO się nie obejdzie. Ale nie są złe, mam i sobie chwalę, choć zmieniałem z innego powodu - włoszka 35/35W.
|
Cytat:
znaczy ze tam sa jakies wiazki, rozproszone na dodatek? :dizzy: bo szkla reflektorow wygladaja na pierwszy rzut oka symetrycznie.. |
Ja przywiozlem swoja krolowa z UK i tez sie ludzilem ze wystarczy regulacja. Zobaczysz o co biega jak ci pan na przegladzie pokaze na takim urzadzonku. Wygladaja symetrycznie ale swieca inaczej.
|
Wyglada to mniej wiecej tak:
linia swiatel w moto europejskim: __/ linia swiatel w moto wyspiarskim: \__ opis: na gorze ciemno, na dole jasno ;) Mam nadzieje ze jasno opisalem |
Hehe, jaśniej chyba się nie da :). Dery, stań motocyklem przed jakąś ścianą, odpal światła i wykumasz o co chodzi.
|
Cytat:
a co do swiatel to dalej nie rozumiem, ale wierze Wam. sproboje z ta sciana chyba. |
Ja te mam AT z UK ale wiata mam po naszemu.
Dery jest jeszcze jedno wyjcie z tymi wiatami ale to takie na krotka mete tzn na przeglad. Musisz poobcinac wystajace jezyczki w zarowce zeby ja mozna bylo obracac wzgledem osi reflektora. Jak przejdzie przeglad to zkladasz normalne zerowki i zaklejasz czesc szyby tasma zeby nie swiecic innym po oczach i tak jezdzisz. Taniej sie nie da. |
no dobra, nie chce bic piany ani sie spierac niepotrzebnie, ale ni hu hu nie moge pojac co jest nie halo.
sprawdzalem ze sciana, blisko, daleko, po ciemku i ze swiatlem. odkrecilem lampy, ogladalem je ze wszystkich stron, od srodka i z zewnatrz. na moje oko wszystko jest symetryczne wzgledem osi pionowej lampy, czyli klosz, reflektor i zarowka. wiec co oprocz ustawienia samej lampy powoduje jej swiecenie w bok? a moze byly rozne wersje lamp do AT - symetryczne i nie? przepraszam za zamieszanie jesli ktos juz mi na to pytanie odpowiedzial, ja wierze w kazde slowo napisane na tym Forum przez Szanowne Grono, ale no nie rozumiem, nie rozumiem.. :dizzy: Cytat:
|
mam zarejestrowany w porzadnym kraju tj w PL
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:33. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.