![]() |
Husqvarna Norden 901
Czy ktoś z Szanownych Kolegów mial może przyjemność jeździć nz powyższym moto? Jakieś opinie znajomych użytkowników itp?
|
Podpytaj JarkaO.
|
IMO to taki uszosowiony nieco i pod turystykę aluminiową 890. ciekaw jestem jak daje radę szyba - w 890adv genialnie - zero turbulencji. tu jest wyższa = znacznie większy problem do rozwiązania.
|
1 Załącznik(ów)
Cytat:
Ja mam KTM 890 ADV R - odpowiednik Nordena 901 Expedition O KTM mogę ci poopowiadać - jest to bliźniak Nordena, ten sam silnik, róznica tylko chyba w wyglądzie zewnętrznym |
Dzięki za podpowiedzi.
|
1 Załącznik(ów)
Różnic jest trochę więcej. Ogólnie jest to motocykl, który prowadzi się wzorowo po asfalcie. Jest mega zwinny. Problem turbulencji jest do rozwiązania bardzo indywidualnie i można cisnąć tym ponadprzeciętnie po czarnym bez bólu.
Miałem T7 i 790ADV R i nie ma o czym tutaj pisać. Moim zdaniem Norden jedzie w innej lidze niż japoniec i sporo lepiej od pomarańczy. W terenie z racji zawieszenia jest słabiej niż w KTM 790/890ADV R, geometria też jest trochę inna. Wstydu jednak nie ma, a można całkiem zdrowo pocisnąć w rozumieniu turystycznej jazdy offem. Z wyposażenia można mieć do 901-ki: zintegrowane zajebiste grzane manetki, QS+ (mega), siedzenie Rally, stopkę centralą, zintegrowane grzane siedzenia, super szybę turystyczną i całą masę 3rdy party szpeju. Do tego zasięg na jednym zbiorniku (z racji niskiego spalania) bardzo fajny: Załącznik 145306 Bolączki jakie miałem z tym sprzętem: Wymieniałem na gwarancji przednią tarczę hamulcową, bo po 6500km dostała lekkiego bicia. Reszta bezproblemowa. Jakby KTM/Husqa miał obsługę/serwis na poziomie BMW, to jestem przekonany, że duuuużo wiecej bysmy widywali tych motocykli na naszych ulicach. Zapomniałem: światła baaaardzo na plus. |
Widywałem tych sprzętów na drodze trochę i ZAWSZE zwracają uwagę w lusterku. Znaczy światła są ok.
T7 brakuje do nordena jakieś 30kucy więc nie ma o czym zupełnie dyskutować. |
Cytat:
|
Jedno co mam lepsze ;)
Wiem jednak że takie moto co miałoby WSZYSTKO, jeszcze nie powstało. |
Cytat:
|
Zapraszam GS w piasek ;) czar pryśnie jak przepuklina :)
Ale ogólnie zgadzam się - t7 porównuje do mojego gs1100 i mimo 26 lat na karku stara Bawaria broni się zaciekle. |
Cytat:
|
Cytat:
W R ce duzy wpływ na prowadzenie powyżej pewnej prędkości robi wysoki błotnik, działa trochę jak żagiel, ale bez przesady udało mi się na "niemieckich autostradach" jechać dosyć szybko :) |
Cytat:
KTM 790 Adventure R: 63,7° KTM 890 Adventure: 64,1° KTM 890 Adventure R: 63,7° Husqvarna Norden 901: 64,2° Jeżeli chodzi o kąt główki ramy. To jest ten parametr, który miałem na myśli pisząc i różnicach w geometrii. |
A to ciekawe - czyli jednak ramy trochę inne
|
Rama ta sama.
Wpływ na ten kąt mogą mieć półki, lagi, wysokość zawiasu rozmiar kół itp. |
te kąty dają różnicę tak subtelną, że jakakolwiek dewiacja w SAGu je niweluje.
|
Rozstaw osi 890/890R/901 jest inny. Ponoć ramy nie są wcale takie same.
|
jak kąty są inne to i rozstaw inny ale co do ram pojęcia nie mam zielonego.
|
Cytat:
|
To już mada wyjaśnił. W temacie samej ramy to podobno z naciskiem na "podobno" nie jest identyczna w sensie swapu się nie zrobi bez rzeźby.
|
Cytat:
Parametry takie jak: trail, offset, rozstaw osi - to odrębne tematy. Wiadomo, że mają wpływ na prowadzenie pojazdu i ogólny odbiór jak dany sprzęt jedzie. Zmiana opon już dużo zmienia, itp, itd.... |
Dlatego że jednak jest czarna druga pomarańczowa.
|
Cytat:
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:42. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.