Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Inne tematy

Inne tematy Motocyklowo

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 31.10.2008, 13:40   #91
wieczny
Common Rejli
 
wieczny's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
wieczny jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
Domyślnie

Ja też . R650GS Adwęczór z koszem.
__________________
BRW 1991
I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże.
NIE SPRZEDAM!

wieczny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 31.10.2008, 20:19   #92
Cibor klv
 
Cibor klv's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
Cibor klv jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 13 godz 20 min 16 s
Domyślnie

Co do wykorzystania silników z innych modeli np. sportowych do turystycznych enduro to też z tym różnie ... w przypadku KTMa silnik został zaprojektowany konkretnie do podróżnego enduro i dzięki temu konstruktorzy od razu umieścili wałek zdawczy i zębatkę możliwie najniżej, dzięki czemu oś wahacza też umieszczona jest nisko co daje maksymalnie duży prześwit i możliwość zastosowania zawieszeń o dużym skoku... Afri ma tak samo... ale patrząc na te wszystkie duże Turystyczne enduraki no to już tak nie jest...czy Viadro, czy DL , Tiger itp. mają zaporzyczone silniki z modeli sportowych...samo przestrojenie silnika do potrzeb motocykla turystycznego nie nastręcza problemów ale problem wysoko umieszczonej zębatki pozostaje... żeby uzyskać większy prześwit wahacz musi być usytuowany pod dużym kątem a przez to łańcuch będzie molestował wahacz w okolicach osi... zatem wszystkie te niby enduro turystyczne klocki wloką silnik bardzo nisko i jak tu takim wjechać w teren ? Jeśli pan Hąda jednak zdecyduje się na natępce Afri no to lepiej żeby modernizowano silnik Transalpa, albo opracowano nową jednostkę z uwzględnieniem zasad budowy motocykla enduro, a nie turystyka udającego enduro.
Cibor klv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 31.10.2008, 22:38   #93
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,739
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 godz 57 min 25 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał don_Pedro Zobacz post
No właśnie, ponoć Yamaha szykuje nową XTZ 1200 na 2009r. I to ze szprychowanym 21" z przodu. Jeśli Honda jest zainteresowana tym segmentem rynku to powinna wykonać jakiś ruch w najbliższym czasie. Jasne, że duża pojemność i moc ponad 100KM nie są wcale potrzebne żeby podróżować po bezdrożach, ale ludźmi rządzi prawo wielkich liczb. 1200>1000>750. W wykonaniu Hondy prędzej będzie to pewnie zmodernizowane Wiadro, ale...
No właśnie wydaje mi się, że brakuje ruchu ze strony konkurencji.
Wszyscy czekają która fabryka pierwsza "wypuści" nowe enduro w tym segmencie
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01.11.2008, 17:55   #94
tomekc
 
tomekc's Avatar


Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Tuchów / Redditch
Posty: 615
Motocykl: nie mam AT jeszcze
tomekc jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 17 godz 22 min 59 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Cibor klv Zobacz post
Co do wykorzystania silników z innych modeli np. sportowych do turystycznych enduro to też z tym różnie ... w przypadku KTMa silnik został zaprojektowany konkretnie do podróżnego enduro i dzięki temu konstruktorzy od razu umieścili wałek zdawczy i zębatkę możliwie najniżej, dzięki czemu oś wahacza też umieszczona jest nisko co daje maksymalnie duży prześwit i możliwość zastosowania zawieszeń o dużym skoku... Afri ma tak samo... ale patrząc na te wszystkie duże Turystyczne enduraki no to już tak nie jest...czy Viadro, czy DL , Tiger itp. mają zaporzyczone silniki z modeli sportowych...samo przestrojenie silnika do potrzeb motocykla turystycznego nie nastręcza problemów ale problem wysoko umieszczonej zębatki pozostaje... żeby uzyskać większy prześwit wahacz musi być usytuowany pod dużym kątem a przez to łańcuch będzie molestował wahacz w okolicach osi... zatem wszystkie te niby enduro turystyczne klocki wloką silnik bardzo nisko i jak tu takim wjechać w teren ? Jeśli pan Hąda jednak zdecyduje się na natępce Afri no to lepiej żeby modernizowano silnik Transalpa, albo opracowano nową jednostkę z uwzględnieniem zasad budowy motocykla enduro, a nie turystyka udającego enduro.
tiger to juz wyjatkowo asfaltowy sprzet no moze jakas nie dziurawa lesna drozka.....w sumie to nawet nie ma ramy pod silnikiem a ten jest krecony u gory (glowica)i schodzac dalej tylna czescia silnika wlacznie z centarlnym mocowaniem wahacza tylnego. Mocy na czarne mu nie brakuje poza tym to i opony w teren 19 i 17 cali to jak na lekarstwo....
tomekc jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01.11.2008, 23:10   #95
hubi
 
hubi's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: cork blarney
Posty: 27
Motocykl: to jeszcze nie jest wyjaśnione
hubi jest na dystyngowanej drodze
Online: 19 godz 9 min 6 s
Domyślnie

Ale czasami z taka zrypana (ale nie do konca) elektronika nie da sie uzywac pojazdu - mialem tak w jednym z moich coupe, elektronika (ktorej w sumie niewiele tam jest ale jednak) odcinala mi doplyw paliwa ale TYLKO podczas przyspieszania i to powyzej 120km/h ale nie zawsze tak sie robilo - a teraz wyobraz sobie 2-tonowa cegle, wyprzedzajaca 3-4 TIRy pod gorke, w ktorej gasnie silnik.. i masz w bonusie zero wspomagania na kierownicy i hamulcach No i predkosc spada, a trzeba sie jakos schowac na swoj pas.. 'naprawa' polegala na odlaczeniu klemy z aku


nie żeby się czepiał ,ale hamulce pomimo utraty prądu powinny działać ,pod warunkiem że nie wyrzuciłeś na luz a i wspomaganie jeśli nie było elektryczne tylko hydrauliczne powinno działać.
pozdrawiam.
hubi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.11.2008, 07:36   #96
JareG
Piast Kołodziej
 
JareG's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Toruń
Posty: 1,892
Motocykl: RD03
JareG jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 17 godz 44 min 37 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał hubi Zobacz post
nie żeby się czepiał ,ale hamulce pomimo utraty prądu powinny działać ,pod warunkiem że nie wyrzuciłeś na luz a i wspomaganie jeśli nie było elektryczne tylko hydrauliczne powinno działać.
pozdrawiam.
Oczywiscie ze dzialaja - ale inaczej (znaczy, slabo, coraz slabiej). Kierownica tez dziala, i tez inaczej
Czasami mialem zgryza, czy wrzucac luz i przez jakas chwile miec zapas predkosci, czy zostawic na biegu i miec to (dosc szybko) zanikajace wspomaganie..
__________________
Pozdrawiam z Torunia i okolic,
Jarek

K1200RS & TRX850 & XTZ850
JareG jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.11.2008, 23:53   #97
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,739
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 godz 57 min 25 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał motormaniak Zobacz post
Każda społeczność żeby była zgrana musi mieć jakiegoś przeciwnika albo wręcz wroga. Kubica ma Heidfelda a forum Hondy ma BMW Nikt nic nie ma do posiadaczy GS-ów , nawet wielu z chęcią przesiadło by sie na jakiś czas na nie, ale narzekać na BMW jest w dobrym tonie
Grabiąc liście na podwórku tak się zastanawiałem, że czegoś mi brakuje na zakończenie tego tematu takiej przysłowiowej kropki nad "i"

No i się "postawiła" na zakończeniu formuły 1 w Brazylii na
Interlagos - Autodromo Carlos Pace
Pytanie - czy to tylko można nazwać narzekaniem nad BMW ?
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04.11.2008, 21:24   #98
myku
 
myku's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,924
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
myku will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 13 godz 14 min 30 s
Domyślnie

dodam ze dzis w radio slyszalem ze ta znana niemiecka firma w trzecim kwartale odnotowala 65%spadek sprzedawanych aut i co za tym idzie,do konca roku 8100!!!!! ludzi straci swoja prace.
myku jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.11.2008, 14:18   #99
Cement
old member
 
Cement's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Bratislava
Posty: 32
Motocykl: Varadero 08
Przebieg: 13000km
Cement jest na dystyngowanej drodze
Online: 13 godz 46 min 46 s
Domyślnie

hmmm, nowa AT, Czekalem, czekalem i sie nie doczekalem. Co prawda Wiadro nie jest idealnym motocyklem do terenu, ale daje radoche. Bylem nawet na paru forach Varadero, ale dyskusja tam jest poprostu o niczym. W porownaniu z ta tutaj. I wiec duchem pozostaje afrykanczykem czekajacym na nastepce legendy, ktory raz przyjdzie. To pewne
__________________
Nosiłem "Wiadro" z woda i w reszcie donosilem
Cement jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20.11.2008, 17:50   #100
Pretor
 
Pretor's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: stolyca
Posty: 75
Motocykl: F 800 GS
Pretor jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 godz 24 min 45 s
Domyślnie

Ja zaczynałem od varadero, mam Transalpa i kupiłem F800GS. Nie jest dla mnie istotna marka lecz co dany motocykl sobą reprezentuje i jak może pomóc mi w realizacji celu jakim jest fun jazdy na moto i podróżowanie. Kupiłem BMW bo uważam, że to najbardziej uniwersalny sprzęt zarówno na asfalt jak i teren. Waga po zalaniu 207 kg, skoki 230 i 215 mm., moc 85 km i spalanie 4,5 l/100 to wynik do którego wielu producentom jeszcze baaaardzo daleko. Co z tego że jestem fanem hondy skoro nie spełnia ona moich oczekiwań a co gorsze raczej idzie w innym kierunku. Dla ideii nikt motocykli nie kupuje. BMW robi to czego oczekują klienci. Zrobili to co Wy byście chcieli zrobić z AT.
Co do ludzi i forów. Ocenianie po posiadaniu motocykla jest idiotyzmem.
Jestem adminem forum Hondy Varadero. Chodzę w koszulkach i polarach naszego portalu. Jednym słowem utożsamiam się z kumplami. To że mam BMW w niczym im nie przeszkadza a ja nie mam zamiaru zmieniać z tego powodu towarzystwa.
Co do zawartości na forach to zawsze mówiłem i mówię, że tylko na tym forum można dowiedzieć się rzeczy istotnych dla ludzi chcących podróżować.
Myslę, że wielu posiadaczy Hond, KTMów, BMW, Suzuki z chęcią tu zajrzy aby pozyskać cenne uwagi. Tak więc Panowie mimo, że to forum AT to tak naprawdę forum dla wszystkich motocyklistów. I chyba w sumie o to chodzi.
No chyba, że się mylę.
Pretor jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
"Dlaczego Africa Twin nazywa się Africa Twin" Brie Inne tematy 12 27.10.2008 01:08
Africa Twin Adagiio Inne tematy 13 16.10.2008 16:48


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:06.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.