Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Inne - dyskusja ogólna

Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 06.02.2013, 23:22   #21
ktm


Zarejestrowany: Sep 2010
Posty: 91
Motocykl: nie mam AT jeszcze
ktm jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 6 dni 4 godz 24 min 5 s
Domyślnie

Moim zdaniem wersja enduro jest bardziej poręczna , zawsze to ponad 20kg mniej.
Pamiętam jak w 2001r. dwóch gości pojechało z Wa-wy do Afryki , jeden miał adventure drugi 625sxc (założył tylko większy zbiornik i zmienił subframe na ten od wersji enduro).
Jak wrócili to adventure był mocno porysowany , a sxc po zmianie zbiornika wyglądał jak przed wyjazdem.
ktm jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.02.2013, 09:37   #22
motormaniak
mistrzu
 
motormaniak's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,955
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
motormaniak jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 1 godz 59 min 57 s
Domyślnie

Ja w moim LC4 1999 r miałem zawieszenie od SX 520 WP 43 z tarczą 320 i zbiornik z kanapą od ADV. Zmiana zbiorników z kanapami to 15 minut, ale zbiornik od ADV troszkę utrudniał "rycie". Mi osobiście LC4 nie poszedł silnikowo jako motocykl wyprawowy i zostawiłem Afrykę a w teren zarzuciłem EXC 520. Nie każdy bezwarunkowo pokocha LC4 i kupując trzeba się z tym liczyć.
1.jpg

4.jpg
__________________
Enduro i ADV
motormaniak jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.02.2013, 10:30   #23
redrobo
 
redrobo's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: białystok
Posty: 2,628
Motocykl: ktm 640 adventure
redrobo jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 3 tygodni 5 dni 3 godz 15 min 2 s
Domyślnie

Motormaniak: wcale Ci sie nie dziwie. Ale to juz dwa motocykle. A ja musze miec jeden do wszystkiego. Do pracy, do lasu, do zabawy, na podroze bliskie i za niedlugo pewnie troche dalsze. Afryka pasuje mi jak najbardziej do takiej wizji, ale chialbym miec jak najwieksze panowanie nad sprzetem w trudnych chwilach, z afryka sobie tego nie wyobrazam z powodu masy.
redrobo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.02.2013, 11:14   #24
siwy
 
siwy's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok
Posty: 5,477
Motocykl: NAT, EXC 450, K-750
siwy jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 rok 4 dni 11 godz 22 min 53 s
Domyślnie

Ja od kilku lat nie mogę się zdecydować który model chcę. LC4 już byłem bliski kupna kilka razy. W sumie jak tak sobie dyskutujemy to może ktoś podpowie/poleci inne pochodne modele do omawianego. Ja w ostatnim sezonie jeździłem z podziałem 60% miasto, 20% teren, 20 % trasa. A to dlatego że xt'ka trzymałem pod blokiem i latałem nim do roboty. Jak xr'kę miałem w garażu to było 50 % teren, 25 miasto, 25 trasa. Xt'ek za nudny był i szukam czegoś ciekawszego. Dalsze trasy (kilkaset km) robię kilka razy w roku, nieczęsto. Głównie latam wokół komina.
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły.
siwy jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.02.2013, 11:45   #25
majki
 
majki's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,499
Motocykl: CRF1000, RD04
majki jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 4 godz 5 min 37 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał redrobo Zobacz post
A ja musze miec jeden do wszystkiego.
Nie ma czegoś takiego!
__________________
Afra - jedyna, wierna kochanka!!!!
Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650
majki jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.02.2013, 11:51   #26
siwy
 
siwy's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok
Posty: 5,477
Motocykl: NAT, EXC 450, K-750
siwy jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 rok 4 dni 11 godz 22 min 53 s
Domyślnie

Jest, tylko z niektórymi minusami trzeba się liczyć. Tak samo jak z jazdą afryką w terenie jest z jazdą xr'ką w trasie
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły.
siwy jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.02.2013, 12:02   #27
majki
 
majki's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,499
Motocykl: CRF1000, RD04
majki jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 4 godz 5 min 37 s
Domyślnie

Dlatego też piszę, że nie ma jednego uniwersalnego sprzęta. Można i R1 pojechać dookoła świata po bezdrożach, ale chyba nie o to chodzi...

Afryka jest fajnym osiołkiem z ambicjami, ale na trasie się męczy, w terenie jest za ciężka, w mieście za duża...ale i tak u mnie zostaje i wszystkie te funkcję pełni b. dobrze. LC4 znowu w terenie fajnie, pobawić się można też na kołach SM, za to w trasie to mordęga, na dojazdy do pracy...średnio, np. mokry asfalt w korku między samochodami i już są wrażenia (ciężko się KTMem jeździ powoli ). Stety/niestety prawdą jest to, że dobrze mieć min. 2 motóry do różnych zastosowań. Wszystko inne to półśrodki i wyrzeczenia...
__________________
Afra - jedyna, wierna kochanka!!!!
Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650
majki jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.02.2013, 12:17   #28
matjas
 
matjas's Avatar


Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 13,669
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 16 godz 8 min 2 s
Domyślnie

w tym roku właśnie półśrodkom powiedziałem 'NIE' - ale... i tak tęsknię za LC4 Adv. zachciało się świni nieba
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.02.2013, 12:51   #29
Tomasa
Zrośnięty.
 
Tomasa's Avatar


Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 714
Motocykl: RD07a
Tomasa jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 4 dni 5 godz 42 min 53 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał majki Zobacz post
Stety/niestety prawdą jest to, że dobrze mieć min. 2 motóry do różnych zastosowań. Wszystko inne to półśrodki i wyrzeczenia...
Minimum, a 3 to byloby prawie idealnie..
__________________
"To jest Afryka. Muszą być straty."
XRV 750 '96 | AJP PR5 Extreme '16 | Suzuki DR 650 SE '00
Tomasa jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.02.2013, 13:05   #30
ktm


Zarejestrowany: Sep 2010
Posty: 91
Motocykl: nie mam AT jeszcze
ktm jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 6 dni 4 godz 24 min 5 s
Domyślnie

[QUOTE. Stety/niestety prawdą jest to, że dobrze mieć min. 2 motóry do różnych zastosowań. Wszystko inne to półśrodki i wyrzeczenia...[/QUOTE]

Święta prawda ale do tego dochodzi się z czasem , choć niektórzy żyją długo w nieświadomości.
ktm jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.