Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 10.01.2011, 16:33   #11
wieczny
Common Rejli
 
wieczny's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
wieczny jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
Domyślnie

Śrubą reguluje się wyłącznie ilość mieszanki na biegu jałowym. Dawkę paliwa przy większym otwarciu przepustnicy (około 1/3 i więcej) reguluje się położeniem iglicy oraz rozmiarami dysz. Jeśli masz białe świece to masz za mało paliwa. Jeśli masz za mało paliwa to masz podwyższoną temperaturę w komorze spalana i szybko wykończysz silnik. Przegrzejesz, wypalisz zawory, stracisz kompresję.

PS: Misza - fabrycznie nie ma możliwości regulowania położenia iglic.
__________________
BRW 1991
I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże.
NIE SPRZEDAM!

wieczny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.01.2011, 16:39   #12
nicek27
 
nicek27's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Frankfurt/M
Posty: 987
Motocykl: Elefant 944ie
Przebieg: 54420
Galeria: Zdjęcia
nicek27 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 2 dni 12 godz 4 min 21 s
Domyślnie

Właśnie, a czy długo trzeba by spalić zawory/gniazda na ubogiej mieszance?
__________________
Cagiva Elefant 944ie - jedyne co się może popsuć podczas jazdy to pogoda!
nicek27 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.01.2011, 16:44   #13
wieczny
Common Rejli
 
wieczny's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
wieczny jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
Domyślnie

To zbyt ogólne pytanie by można było na nie odpowiedzieć.
__________________
BRW 1991
I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże.
NIE SPRZEDAM!

wieczny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.01.2011, 17:49   #14
nicek27
 
nicek27's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Frankfurt/M
Posty: 987
Motocykl: Elefant 944ie
Przebieg: 54420
Galeria: Zdjęcia
nicek27 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 2 dni 12 godz 4 min 21 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał wieczny Zobacz post
To zbyt ogólne pytanie by można było na nie odpowiedzieć.
Przykładowo jeżdżąc tak jak tu kolega ma po zmianie filtra.? Tak mniej więcej - 100, 1000km?
__________________
Cagiva Elefant 944ie - jedyne co się może popsuć podczas jazdy to pogoda!
nicek27 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.01.2011, 18:25   #15
Lepi


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,596
Motocykl: 690 Enduro
Lepi jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 8 godz 44 min 2 s
Domyślnie

Jak zrobisz 100 km autostradą bez odpuszczania gazu to wystarczy, żeby wykończyć silnik.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."
Lepi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.01.2011, 18:45   #16
BartekBBI
Byłem MAMROT jestem BartekBBI;)
 
BartekBBI's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: NA WSI
Posty: 111
Motocykl: KATEM
Przebieg: 41000
BartekBBI jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 23 godz 49 min 11 s
Domyślnie

Koledzy dzieki za podpowiedzi. Juz wiem co i jak...dorobilem drugie dysze z oryginalnych które miałem w zapasie. gazniki wyjąłem, sprawdziłem, wymienilem. Dzik chodzi jak burza. Na dwojeczce z gazu na koło Musze tylko dopiąc regulacje do konca..
__________________
JAK SIE NIE PRZWRÓCISZ TO SIE NIE NAUCZYSZ...
BartekBBI jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.01.2011, 18:52   #17
Simonello
 
Simonello's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Wrocław
Posty: 49
Motocykl: Honda CB500 .. Twin :)
Simonello jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 11 godz 20 min 48 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał wieczny Zobacz post
Śrubą reguluje się wyłącznie ilość mieszanki na biegu jałowym.
E, no że wyłącznie to się nie zgodzę. Bywa to różnie w zależności od budowy gaźnika, ale generalnie to wygląda to tak jak na tym wykresie:

Widać, że faktycznie znacznie wpływa na pracę silnika ma na biegu jałowym, ale też nie można jej "olać" w kwestii pracy przy otwartej przepustnicy. Chociaż niedużo, to tam też ma coś do powiedzenia.
Simonello jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.01.2011, 19:46   #18
Misza
22.10.2006, DTN :)
 
Misza's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,778
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
Misza jest na dystyngowanej drodze
Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 44 min 51 s
Domyślnie

Interesuje mnie stwierdzenie "Na dwojeczce z gazu na koło" , jakie dysze wsadziłeś? I serio zmierz spalanie, masz zmienione przełożenie na napędzie?
__________________
Real adventure starts where road ends...

-AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny'


http://www.youtube.com/user/Miszapoland
Misza jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.01.2011, 19:57   #19
BartekBBI
Byłem MAMROT jestem BartekBBI;)
 
BartekBBI's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: NA WSI
Posty: 111
Motocykl: KATEM
Przebieg: 41000
BartekBBI jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 23 godz 49 min 11 s
Domyślnie

HEHE...JAKIE ZAŁOŻYŁEM...CIEŻKO POWIEDZIEC...ZROBIŁEM WIERTEŁKO I TYM WIERTEŁKIEM POWIĘKSZYŁEM DYSZE Nie mam profesjonalnych narzedzi do pomiarów a jedynie swoje rzemieslnicze zaciecie Jak poskładam całosc do kupy to polatam i pomierze.

Aha..napęd mam standard.
__________________
JAK SIE NIE PRZWRÓCISZ TO SIE NIE NAUCZYSZ...
BartekBBI jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.01.2011, 20:00   #20
nicek27
 
nicek27's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Frankfurt/M
Posty: 987
Motocykl: Elefant 944ie
Przebieg: 54420
Galeria: Zdjęcia
nicek27 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 2 dni 12 godz 4 min 21 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Lepi Zobacz post
Jak zrobisz 100 km autostradą bez odpuszczania gazu to wystarczy, żeby wykończyć silnik.
Czuję, że mam już odpowiedzieć co do mojego problemu.

Co do spalania to czy ja wiem.. Żeby tak drastycznie się zmieniało.. Wg moich spostrzeżeń + opisy elefantystów w DE to sport filtr + dysze i wydech dają lepszą moc z dobrym spalaniem. Z tym, że wszystko musi być tip top ustawione. Z Afryką myślę nie powinno inaczej być..
__________________
Cagiva Elefant 944ie - jedyne co się może popsuć podczas jazdy to pogoda!
nicek27 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
części do gaźnika marekpinez Pomagamy - za free 7 01.04.2014 22:37
Cieknące paliwo z gaznika forhend Uklad paliwowy i wydechowy 6 26.06.2011 17:07
Rysunek- odpowietrzenia gaźnika Michal Uklad paliwowy i wydechowy 6 02.09.2010 12:34
Regulacja Gaznika po wymianie filtra powietrza BartekBBI Uklad paliwowy i wydechowy 33 13.09.2009 19:53
membrana gaźnika Czaju Uklad paliwowy i wydechowy 26 25.01.2009 17:12


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:06.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.