![]() |
#1 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Cześć,
szukałem i nie znalazłem nigdzie, ani u nas na forum DL ani na Stromtrooper - przymierzam się do wymiany oleju i uszczelniaczy w DL1000 model 2018. Nauczony że nasze FAT wie wszystko - a co tam, zapytam ![]() Niestety nigdzie nie mogę znaleźć gęstości oleju w lagach - lub chociaż info o tym jaki dokładnie jest tam zalewany fabrycznie? W klasycznym zawieszeniu w DL650 zalewałem zwykle 10W ale nie miałem nigdy zawiasu USD - nie wiem czy tu jest podobnie. No i uszczelniacze - nie chcę żadnych allballsów itp tylko oryginał - NOK. Oczywiście można kupić komplet w serwisie za 400pln ale może ktoś będzie wiedział jakie tam siedzą aby dobrać z NOKa bezpośrednio? Wiem że nie to forum ale są spece co dłubią w przeróżnych motorkach i może akurat.. Z góry dzięki za wszelką pomoc, porady, Pozdrawiam zimny |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jaki olej do Crosstourera z DCT? | tyran | Honda - inna niż AT & NAT | 13 | 12.12.2017 21:18 |
Olej do scottoiler'a - jaki? | hans | Wszystko dla Afryki | 20 | 19.11.2012 12:49 |