|  30.12.2020, 21:32 | #1 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2017 Miasto: Łódź 
					Posty: 334
				 Motocykl: Tuareg Przebieg: rośnie   Online: 2 miesiące 3 dni 15 godz 18 min 11 s |  GUMY ZABIERAKA ZĘBATKI - serki (dot. CRF i XRV) 
			
			Wymienialiście już "serki" w swoich Afrykach, przy jakim przebiegu wyrobił się na nich luz? Kupowaliście ori u Hondy, czy np. firmy TourMax, które są na allegro? Ja mam 40tyś i już chyba pora na nie... | 
|   |   | 
|  31.12.2020, 08:30 | #2 | 
| Moderator  |   
			
			Gdzieś na forum wyczytałem, że te gumy w crf 1000 i xrv 750 są takie same. Czy ktoś mógłby to potwierdzić? Nie mam w tej chwili dostępu do kompa, żeby samemu poszukać.   
				__________________ "Motocykl w Polsce to nowy rodzaj jazdy konnej. To leży w naszych szlacheckich tradycjach." Z. Maklakiewicz | 
|   |   | 
|  31.12.2020, 11:39 | #3 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2017 Miasto: Helvetia (BL) 
					Posty: 484
				 Motocykl: CRF1000L, H701 E, betinka 300RE, Tryplak 765 Przebieg: 43kkm +   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 19 godz 39 min 15 s |   
			
			
Ori przy 34tysiów. Walczyłem z wibracjami. Ostatecznie łożysko okazało się być przyczyną. Gumki miały, nie tyle luz, co luźne pasowanie. Wszystkie łączniki były pozrywane.
		 | 
|   |   | 
|  01.01.2021, 15:03 | #4 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 39 min 40 s |   
			
			wymieniłem w okolicy 90.000km na tourmax, miały niewielki luz ale bardziej mnie irytowały urwane gumki łączące i każdorazowe kompletowanie tego gdy się rozsypie.
		 | 
|   |   | 
|  02.01.2021, 21:47 | #5 | 
| Tomaj  |   | 
|   |   | 
|  05.01.2021, 12:54 | #6 | |
|  |   Cytat: 
 takie same sa w Varadero 1000 i VTR 1000 FS do XRV Tourmax wychodzi drozej niz oryginal - 274pln do 225pln - ceny Larsson kontra Enduro7 nr OEM dla CRF to komplet dla XRV kupuje sie na sztuki 
				__________________ buziaki   | |
|   |   | 
|  05.01.2021, 13:10 | #7 | 
| trampkarz emeryt  |   
			
			Nie wiem jak w Afrykach ale np w DL1000 z nalotem 60 tysi zmiana gum zabieraka zdziałała bardzo dużo. W DL650 po 50 tys wymienilem i też była różnica. Tylko DL1000 to totalnie inny silnik niż w AT. W Trampku przy 100kkm nie było potrzeby zmiany. Myślę że powyżej 60 tys na szafie można się zainteresowac jak kasa jest a moto ma zostać dłużej. | 
|   |   | 
|  05.01.2021, 13:26 | #8 | 
|  |   
			
			Jakie są objawy oprócz wyczuwalnego (?) luzu przy zmianie obciażeń?
		 | 
|   |   | 
|  05.01.2021, 13:39 | #9 | 
| trampkarz emeryt  |   
			
			Szarpanie na niższych obrotach, drgania, zwiększę wibracje. Przynajmniej w DLach. W trampkach i afrach zawsze dla mnie piec i napęd chodziły tak aksamitnie że nie zwróciłem przez lata uwagi na to. Dl1000 był w tym temacie wyjątkowo wrażliwy bo silnik umiarkowanie kulturalny tam na niższych obrotach. | 
|   |   | 
|  07.01.2021, 21:14 | #10 | 
|  |   
			
			nie zwalajcie na szarpanie które może mieć inne przyczyny do diagnozy wystarczą rękawice i próba obrócenia kołem łańcuchowym
		 
				__________________ Honda XL 600 RM 86' Honda XL 600 LM 86' Honda XRV650 Africa Twin 88' Honda XLV 750 R 83' BMW R1100GS ABS 95' | 
|   |   |