| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2013 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 29
				 
Motocykl: CRF1 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 4 dni 8 godz 41 min 40 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Witam mam kilka pytań 
		
		
		
		
		
		
		
	Czy ktoś się orientuje ile wchodzi płynu chłodniczego do Crf. Czy jest termostat i przy jakiej ewentualnie temperaturze się on otwiera. Czy po zalaniu płynu chłodniczego trzeba jakos układ odpowietrzyć czy sam się odpowietrzy.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2017 
				Miasto: Łódź 
					
				
				
					Posty: 334
				 
Motocykl: Tuareg 
Przebieg: rośnie 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 dni 16 godz 10 min 17 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			to ja jeszcze jedno pytanie w temacie płynu: 
		
		
		
		
		
		
		
	czy też wywala wam płyn chłodniczy w okolicy prawego podnóżka na osłonę wydechu? poziom w zbiorniczku mam jeszcze w granicach normy, ale po ostrzejszej jeździe pojawia się niewielka ilość zaschniętego płynu w tych okolicach...ktoś, coś?  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
| 
			
			 HONDZIARZ 
			![]() Zarejestrowany: Apr 2012 
				Miasto: Gdynia 
					
				
				
					Posty: 365
				 
Motocykl: RD04 / NAT 
Przebieg: 50000km 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 7 min 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Opaska przy pompie wody dokręcona?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	stary nick: soulsick  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2011 
				Miasto: Błażowa 
					
				
				
					Posty: 1,313
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 5 dni 13 godz 26 min 58 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Wyobraź sobie co będzie jakby taki układ wodą zalać ![]() Wlej Dynagel, tani, ok 12 zł litr, i temp wrzenia 130 st.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 
				__________________ 
		
		
		
		
	www.grzechunakolach.pl  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2017 
				Miasto: Łódź 
					
				
				
					Posty: 334
				 
Motocykl: Tuareg 
Przebieg: rośnie 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 dni 16 godz 10 min 17 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			dzięki za odzew w temacie, najpierw pójdę za radą zbyszka, a poźniej jak coś będe musiał pomyśleć o pompie, jak sugeruje Grzechu, bo ostatnio często silnik rzyga płynem...chociaż jest to przy jebitnych upałach.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
| 
			
			 HONDZIARZ 
			![]() Zarejestrowany: Apr 2012 
				Miasto: Gdynia 
					
				
				
					Posty: 365
				 
Motocykl: RD04 / NAT 
Przebieg: 50000km 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 7 min 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Rada Zbyszka jest kontrowersyjna. Jak płyn zaczyna wrzeć = koniec jazdy. Wyrzyguje przez korek i nie sposób tego nie zauważyć. 
		
		
		
		
		
		
			Wlewając płyn o wyższej temperaturze wrzenia będziesz miał wyższą temperaturę silnika o te 30%. Kontrowersja polega na tym, że nie wiadomo czy to zdrowe dla silnika. Swoją drogą, ludzie tu orali po Zatoce Perskiej i w Azji Centralnej i nikomu płynem nie rzygało... Co ty wyprawiasz tym motocyklem i w jakich temperaturach? o.O 
				__________________ 
		
		
		
		
	stary nick: soulsick  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2017 
				Miasto: Łódź 
					
				
				
					Posty: 334
				 
Motocykl: Tuareg 
Przebieg: rośnie 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 dni 16 godz 10 min 17 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			jezdze głównie podczas polskich upałów, wiec porównując do Grzecha i reszty konkretnych podrózników, to moja NAT ma warunki prawie labolatoryjne ;-) 
		
		
		
		
		
		
		
	ale fajnie, że jest odzew i burza mózgów  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Olej to, serwisówka przewiduje taki stan, jak mocno będziesz nalegał to wrzucę ten fragemnt. Mi w Polskich realiach nie kapie płynem. Stan w zbiorniku jest. Jeździć i kontrolować tak zalecają fachowcy z całej Polski  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	www.grzechunakolach.pl  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2011 
				Miasto: Błażowa 
					
				
				
					Posty: 1,313
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 5 dni 13 godz 26 min 58 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Wentylator chłodnicy który włącza się gdy temperatura płynu osiągnie 105 stopni. Miałem wiele motocykli, we wielu tych nowszych jest cyfrowe wskazanie temperatury płynu chłodniczego, i można sobie poobserwować. Jest to całkowicie normalne. Czy jest to zdrowe dla silnika ![]() A dlaczego tak konstruują układy chłodzenia ![]() ![]() edit; choć dziwną rzeczą jest że nowy motocykl miałby być zalany niewłaściwym płynem chłodniczym. To nawet niemożliwe...  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Zły płyn hamulcowy, DOT 5.1 zamiast 4 | Mateusz93 | Inne - dyskusja ogólna | 4 | 16.06.2016 22:45 | 
| Jak wymienić płyn hamulcowy w DL650A? | krzysiek_m | Inne - dyskusja ogólna | 4 | 28.09.2014 22:56 |