![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Przeanalizowałem całą ta sytuację i moje wnioski:
1. Przy nowym łańcuchu rozrządu i nienagannych napinaczach/ślizgach znaki (na kole magnesowym i kole zębatym wałka rozrządu) muszą być tak jak w książce. 2. Przy łańcuchu już wydłużonym tj. używanym znaki nie będą się pokrywać idealnie. W takiej sytuacji ustawię znak na kole magnesowym odpowiedni do cylindra a na kole zębatym wałka rozrządu kreseczka od strony napinacza musi wyjść nieco poniżej krawędzi cylindra. Izi proszę chociaż o krótkie tak lub nie czy mój tok myślenia jest poprawny ![]() Hej z Beskidów |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
...już nie taki świeży
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Pawłowice - okolice
Posty: 797
Motocykl: 1090R; 350EXC; 690R;
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 16 godz 9 min 45 s
|
![]() Cytat:
![]() doszedłem do tych samych wniosków przy składaniu swojego silnika. He, na pewno nikt sobie nie sprawdził (zapisał, zrobił fotki) skojarzenia znaków na wale i na zębatce rozrządu przed rozebraniem silnika, co? Ja też nie, i miałem ten sam problem przy składaniu. Zetjohny dobrze wnioskuje. Uwzględniając takie założenia silnik złożyłem - działa, więc jest o.k. Ostatnio edytowane przez bartol : 04.02.2010 o 21:11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przebieg motocykla a stan rozrządu | Marcin.111 | Inne - dyskusja ogólna | 5 | 24.04.2012 17:58 |
łancuszki rozrzadu? | SewO | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 11 | 01.06.2008 01:34 |