![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#15 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Tychy
Posty: 68
Motocykl: RD04
![]() Online: 20 godz 25 min 23 s
|
![]()
Wróciłem właśnie z garażu i mam parę pytań. Zsynchronizowałem gaźniki dla wolnych obrotów bez problemu ale coś nie dało mi spokoju i zacząłem sie bawić gazem. Przy 1,5tys obrotów przedni cylinder dostaje większe podciśnienie, przy 2tys wszystko sie normuje i potem znowu przy 4-5tys przedni dostaje większe. Z reguły trzymam podczas jazdy właśnie te 4-5tys wiec może rozsądniej byłoby ustawić gaźniki pod te obroty?
Tak wiem, mam nie kombinować i ustawić pod wolne obroty. to jak? ![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
synchronizacja gaźników- zrób to sam | mckrzysiek | Regularne czynności serwisowe | 61 | 30.01.2015 19:50 |
Czyszczenie gaźników ultradźwiękami | rambo | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 15 | 08.04.2014 23:33 |
Regulacja gaźników w Warszawie | sagi | Uklad paliwowy i wydechowy | 6 | 11.10.2013 12:22 |
Synchronizacja gaźników-fachowiec poszukiwany | Joncio | Uklad paliwowy i wydechowy | 3 | 27.03.2012 10:39 |