![]() |
|
Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2009
Posty: 31
Motocykl: BMW Dakar
![]() Online: 12 godz 25 min 15 s
|
![]()
Hej, jak tam prace nad ulepszona wersja? Kiedy bedze dostepna?
|
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]() powiem tyle, że trwają. mać. co do podawania na zębatkę zdawczą - nie próbowałem ale widziałem takie rozwiązanie właśnie w AT zrobione nie przez byle kogo a przez chłopaków z pro-oilera niestety nie opatrzone komentarzem co do jego zad i walet. moje pięć groszy: + ciężej urwać ale ... jak do tej pory słyszałem tylko o jednym niepotwierdzonym, takim przypadku. poza tym np. Bajrasz był z motooilerem na Kolskim i nie urwał. Ja jeździłem po jakichś dziurach na Kacie i też było ok. - z punktu widzenia usera znacznie cięższy montaż; - olej podawany na zębatkę, będzie poddawany ZNACZNIE większej sile odśrodkowej i będzie wyrzucany z zębatki być może szybciej niż osiągnie swoje przeznaczenie. poza tym syf pod moto na postoju masz gwarantowany bo już teraz ogólnie zdawcza zębatka to 'miejsce zrzutu' właśnie ze względu na siłę odśrodkową o takiej a nie innej wartości; - nie masz możliwości obejrzeć czy wszystko jest na miejscu i czy działa poprawnie. z tego co pamiętam w swoim starym łbie ściąganie osłony zębatki zdawczej nie jest to czynność, którą rad byłbym przeprowadzić np. na postoju. ''2. Brak możliwości uszkodzenia przewodu olejowego w miejscu dość mocnego zgięcia i wielokrotnego zginania w czasie jazdy ( przejście z ramy na wachacz ) - wężyki polipropylenowe z czasem sztywnieją w kontakcie z olejem i światłem'' - co do tego to bym się nie martwił. pomyśl jak pracuje taki wężyk kiedy jest zagięty na promieniu powiedzmy 5cm - a tak mniej więcej jest ![]() 3. Krótsza odległość od dyszy do zaworu - różnica 50cm to chyba nie jest problem - co ma wylecieć, wyleci - od tego jest regulacja na kierze, żeby kierownik mógł sobie podkręcić jak mu mało. oczywiście każda pliszka swój ogonek chwali, ale w świetle tego co uważam na ww. temat pozostanę przy obecnym rozwiązaniu nie twierdzę jednak, że Twój pomysł jest zły - po prostu myślę, że zamiast upraszczać komplikuje ![]() matjas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa Ostatnio edytowane przez matjas : 30.01.2010 o 12:52 |
![]() |
![]() |
#3 | |
Cały czas się uczy
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Płock
Posty: 123
Motocykl: Varadero
Przebieg: 50000
![]() Online: 1 miesiąc 4 dni 17 godz 58 min 52 s
|
![]() Cytat:
Moment. Ja napisałem, że dysza będzie za zębatką - ok 1 cm. Olej będzie kapał na środek łańcucha dolnego. Dojedzie na tył i tam dopiero będzie poddany sile odśrodkowej. Rzeczywiście trudniej będzie skontrolować , czy wszystko ok. Syf w tym miejscu rzeczywiście miałem, jak smarowałem szprejem. Jak olejem - czysto. Poza tym ilość oleju nie ulegnie zmianie, tylko miejsce . Co do chwalenia - przeczytaj jeszcze raz uważnie początek mojego postu. Pozdrawiam. |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() |
![]() Cytat:
nie zrozumieliśmy się dwukrotnie ![]() raz ja Ciebie a później Ty mnie. zatem: 1. ok, dysza za zębatką - przepraszam - nie doczytałem. nie wiem jak to będzie działać. spróbuj. wiem tylko, że olej fajnie kapie na łańcuch na postoju. jak się jedzie to już nie jest tak różowo i chętnie goniony pędem powietrza wyląduje obok. pewnie za tą pokrywką AŻ tak nie wieje ale warunki są dalekie od laboratoryjnych to pewne. gdybym miał cokolwiek radzić to zrobiłbym tak jak na zdjęciu wzmiankowanej wcześniej firmy bo ostatecznie chłopaki się na tym znają. 2. pisząc, że o 'pliszce' miałem na myśli swoje rozwiązanie dot umiejscowienia dyszy. myślę, że szkoda wyważać otwarte drzwi ale zrobisz jak uważasz. daj później tylko znać czy zadziałało tak jak sobie tego, życzyłeś. na takim feedbacku wzbogaca się forum. pozdrawiam serdecznie matjas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Cały czas się uczy
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Płock
Posty: 123
Motocykl: Varadero
Przebieg: 50000
![]() Online: 1 miesiąc 4 dni 17 godz 58 min 52 s
|
![]() Cytat:
![]() I jeszcze jedno do jakiegoś mądrzejszego : jak zmienić moto w profilu ? Jak próbuję, to mi coś takiego wyskakuje ?: You did not enter the correct format for the Zadanie do wykonania field. Please read the field description for the expected format. |
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Motooiler | robertG7 | Wszystko dla Afryki | 25 | 29.03.2014 07:19 |
Porada łańcuchowa pilnie potrzebna ... | paku | Rama, zawieszenia, napęd | 3 | 10.08.2009 09:51 |