Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 06.01.2010, 17:49   #9
Zoltan
 
Zoltan's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Chojnice/drogi Europy
Posty: 1,038
Motocykl: RD07a
Przebieg: hgw
Zoltan jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 2 dni 4 godz 28 min 20 s
Domyślnie

A ja chciałbym usłyszeć opinię fachowców.. bo sam się za bardzo nie znam

Czy membrana poza oczywistą zgodnością kształtu z oryginałem powinna mieć takie same własności mechaniczne (chodzi mi o elastyczność, sztywność czy jak tam), czy to jest sprawa marginalna.

Tak sobie o tym pomyślałem jak przeczytałem, że jest możliwość zrobienia membran z gumy zbrojonej włóknem
__________________
openSUSE.org
Zoltan jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Naprawa membran ... krótka instrukcja lamera :) puntek Uklad paliwowy i wydechowy 11 30.11.2016 10:40


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.