![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#3 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Tychy
Posty: 3
Motocykl: RD07a
![]() Online: 5 min 26 s
|
![]()
przy poprzedniej wymianie elementu zmielonego wyczyscilem wszystko do polysku... moczylem w benzynie ekstrakcyjnej, czyscilem pedzelkiem... po złożeniu i wymianie zmielonego elementu wszyskto chodzilo bez najmniejszego oporu, po nasparowaniu rowież oporów nei stwierdzilem. teraz gdy pierścien został ponownei zmielony jest opor wrecz nie do przełamania.
pytanie: co powoduje powstanie oporów w pierwszym momencie (co z kolei prowadzi do mielenia pierscienia co powoduej wieksze opory i tak az do zdechniecia wszystkiego:P) |
![]() |
![]() |