Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Inne - dyskusja ogólna

Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 06.11.2025, 20:21   #61
Adagiio
Zakonserwowany
 
Adagiio's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2005
Miasto: Milazzo
Posty: 5,412
Motocykl: XRV 750
Adagiio will become famous soon enough
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 4 godz 40 min 53 s
Domyślnie

Rozumiem że bieda i kasy co raz mniej w tych Niemczech, ale żeby aż tak https://www.facebook.com/PolizeiLudw...ref=embed_post
__________________

Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni .
Adagiio jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.11.2025, 20:30   #62
rrolek

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: a raczej wieś
Posty: 1,607
Motocykl: z lekkim adhd
rrolek jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 dni 8 godz 25 min 0
Domyślnie

Tak na marginesie.
Ja to się dziwię co ludzi mających tak wyklarowanie poglądy jeszcze w UE trzyma.
Ja wiem, kitajcy są wszędzie, ale mądrale z Brukseli już nie.
Kitajcow można ignorować.
A biadolić można z każdej lokalizacji.
Tyle OT.
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie.
rrolek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.11.2025, 20:43   #63
Melon
 
Melon's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2012
Miasto: Lublin
Posty: 6,523
Motocykl: cz350/ bandit600/ zx12r/ varadero/vfr1200xd
Melon jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 11 godz 27 min 15 s
Domyślnie

Z tymi klockami to jak za prlu ,poszły do żyda ale coś trza było założyć.
Rrolek ja nie poszedłem do kołchozu tylko on do mnie, kocham swoją ojczyznę jak i mój dom rodzinny gdzie są moje korzenie więc w doopie mam pomysły opuszczenia go jak mi nie pasuje.
__________________
kto smaruje ten jedzie
Melon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.11.2025, 20:53   #64
Brzeszczot
 
Brzeszczot's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2019
Miasto: Leśna Dzicz
Posty: 748
Motocykl: KTM R
Przebieg: jest
Brzeszczot jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 15 godz 34 min 5 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał rrolek Zobacz post
Tak na marginesie.
Ja to się dziwię co ludzi mających tak wyklarowanie poglądy jeszcze w UE trzyma.
Ja wiem, kitajcy są wszędzie, ale mądrale z Brukseli już nie.
Kitajcow można ignorować.
A biadolić można z każdej lokalizacji.
Tyle OT.
Ooooo proszę , Dziwisz się ?🤔🤔🤔 a co Ciebie tak dziwi? Że ludziom mieszkającym tu od pokoleń nie podoba się ustrój? I dlatego według Ciebie mają wypierdalać? A jeżeli tak to gdzie? Bo mam wrażenie że już to słyszałem kilka lat temu

Wysłane z mojego 23117RA68G przy użyciu Tapatalka
Brzeszczot jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.11.2025, 21:02   #65
rrolek

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: a raczej wieś
Posty: 1,607
Motocykl: z lekkim adhd
rrolek jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 dni 8 godz 25 min 0
Domyślnie

Nooo, ci czy tamci starają się Polskę z kołchozu wyrwać. Trzymajcie kciuki abo im pomóżcie. Same płacze nie pomogą.
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie.
rrolek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.11.2025, 21:30   #66
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,634
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 14 godz 16 min 0
Domyślnie

koniec przerwy na kawę wracajmy do tematu chińczyk po 50.000km orania.

https://youtu.be/6fFVaMJ9eVs?si=c9qi9ZktMp0qtGBW

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 06.11.2025 o 22:02
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.11.2025, 22:10   #67
Melon
 
Melon's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2012
Miasto: Lublin
Posty: 6,523
Motocykl: cz350/ bandit600/ zx12r/ varadero/vfr1200xd
Melon jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 11 godz 27 min 15 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał mdxmd Zobacz post
koniec przerwy na kawę wracajmy do tematu chińczyk po 50.000km orania.

https://youtu.be/6fFVaMJ9eVs?si=c9qi9ZktMp0qtGBW
Mada był szybszy https://africatwin.com.pl/showthread...045#post892045
__________________
kto smaruje ten jedzie
Melon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary Wczoraj, 16:24   #68
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,634
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 14 godz 16 min 0
Domyślnie

Porsche nie ma szans z taką konkurencją, to nie jest wyłącznie kwestia ceny...technologia, materiały, organizacja i nie wiem jaki komunizm jest w Chinach ale nasz europejski kompletnie odstaje już od rzeczywistości spotkałem 3 osoby, które fizycznie były w chinach i opowieści można podsumować jednym my żyjemy już w skansenie.

https://youtube.com/shorts/2c2e7c8P1...G1h8UpD47sNm-t

Pośrednio oberwaliśmy skutkami wojny Ukraina-Rosja a Chiny na tym skorzystały... oni produkują wg. własnych zasad a w Europie producent musi się zmieścić w limicie CO2 i ma jeszcze na karku program ograniczenia CO2 do zera za 20-30lat pewnie będzie to możliwe jak wszyscy mieszkańcy Europy przestaną istnieć lub się gdzieś wyprowadzą - może na księżyc. Prognozy nie są optymistyczne
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary Wczoraj, 19:20   #69
Adagiio
Zakonserwowany
 
Adagiio's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2005
Miasto: Milazzo
Posty: 5,412
Motocykl: XRV 750
Adagiio will become famous soon enough
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 4 godz 40 min 53 s
Domyślnie

Na włoskim form enduro toczy się dyskusja na temat chinoli zaprezentowanych na eicma, wypowiedział się w temacie człowiek, który od lat mieszka i pracuje w chinach, nie wiem czy to ich szpieg, w każdym razie tak to według niego działa. Tłuamczone przez google :
1) - Uzyskać dostęp do licencjonowanej produkcji po najniższych cenach, zwłaszcza w USA (kto pamięta „wojnę” między Japończykami a USA pod koniec lat 70., kiedy USA zaczęły przenosić swoją pierwszą produkcję high-tech do Chin, ścierając się z Japonią, która – znając dobrze Chińczyków – starała się tego uniknąć?
2) - Skopiować licencjonowany proces produkcji.
3) - Założyć drugą firmę, pozornie niezwiązaną z tą, która wygrała kontrakt, ale w rzeczywistości jej spółkę zależną.
4) - Zacząć kopiować proces produkcji i modele licencjonowane od pierwszej firmy, produkując je z materiałów o skrajnie niskiej jakości, ale kierując je tylko na rynek krajowy, aby przetestować rynek, zrozumieć problemy produktu i przede wszystkim odzyskać część strat z punktu 1.
5) - Znaleźć minimum niezawodności na rynku krajowym.
6) - Rozpoczęcie sprzedaży małych ilości produktów do krajów „przyjaznych”, praktycznie bez części zamiennych i pomocy technicznej, ale za to po najniższych cenach. Na rynku europejskim takimi „przyjaznymi” krajami są na przykład Rosja/Kazachstan, gdzie można wwieźć dowolny rodzaj towarów, płacąc tylko za to. Często motocykle nie mają nawet danych producenta, które umożliwiłyby ich ewentualną rejestrację.
7) - Z kraju „przyjaznego” rozpoczyna się dystrybucję klonów do krajów sąsiednich, głównie w celu sprawdzenia jakości/niezawodności i skuteczności w porównaniu z oryginalnymi motocyklami.
8) - Jeśli jakość/niezawodność zostanie uznana za wystarczającą dla danego rynku (np. europejskiego), powstaje trzecia firma, wydzielona z pierwszej, której jedynym zadaniem jest penetracja rynku „low-end”.
9) - Nasycenie rynku „low-end”, tanie przejęcia „znakomitych” marek, które popadły w niełaskę z powodu nasycenia rynku „low-end” przez Chiny.
10) - Przeniesienie produkcji „wspaniałej” marki do Chin, skopiowanie jej linii produkcyjnej, ale po chińskich kosztach... Minimalny sukces gwarantowany.
11) - Rozszerzenie gamy i silników do klasy średniej.
13) - Stworzenie dobrze zaopatrzonego łańcucha dostaw części zamiennych, ale scentralizowanego w jednym kraju (często w Holandii ze względu na jej centralne położenie w Europie), który wysyła części bezpośrednio do krajów sprzedaży bez większego wsparcia. Możliwe otwarcie drugorzędnych centrów dystrybucyjnych w krajach o bardzo dużej sprzedaży.
14) - Wejście do świata sportu ze sponsoringiem, którego jedynym celem jest promocja „nazwy” marki.
15) - Wyczerpanie wszystkich producentów motocykli średniej i dużej skali, którzy nadal produkują w Europie.
16) - Dżentelmeńskie umowy z (niewieloma) konkurencyjnymi markami, aby utrzymać je na powierzchni, ale w stanie pół-wegetatywnym, ponieważ gdyby wszystkie zostały zamknięte, UE zaczęłaby zwiększać protekcjonizm. Na przykład, pozostawiając sektory Super-Sport i Touring innym markom. 16) - Bezpośrednie wejście do europejskich systemów gospodarczych dzięki wysokiej sprzedaży i faktowi, że trzymają europejskich producentów za jaja.
16) - Globalizacja produktu gotowego, którego jakość często przewyższa oryginał (w dużych ilościach) po cenach niższych o około 30%, często pod markami renomowanych producentów, które nie mają już nic wspólnego z marką oryginalną.
__________________

Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni .
Adagiio jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary Wczoraj, 19:52   #70
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,634
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 14 godz 16 min 0
Domyślnie

"Świat zachodni" po prostu się kończy... ciekawy materiał

https://youtu.be/vgQ0dfk67bM?si=adtwOvu2OBAxpEAD

Ostatnio edytowane przez mdxmd : Wczoraj o 21:50
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Rhinowalk - chińskie sakwy Stolek Szpej turystyczny - Produkty i Porady 16 01.02.2023 15:18
Czy twoja księżniczka nie umie stać na miękkim podłożu? -produkcja poszerzenia podnóżki bocznej. Kuba Wszystko dla Afryki 41 27.04.2010 20:10


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.