|  04.09.2025, 08:06 | #11 | 
| Stary wyjadacz  Zarejestrowany: Jul 2008 Miasto: żywiec 
					Posty: 1,108
				 Motocykl: RD07 Galeria: Zdjęcia   Online: 2 tygodni 3 dni 8 godz 57 min 26 s |   
			
			Dzięki Dubel. Ja wiem jak skasować błąd itd. Nie grzebie nigdzie "głębiej".  Kolega drobny mechanik chyba myślał że jest w tym dobry, ale tylko myślał. | 
|   |   | 
|  04.09.2025, 11:56 | #12 | 
| Moderator  Zarejestrowany: Mar 2009 Miasto: Ålesund, N 
					Posty: 520
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze Przebieg: Rosnacy   Online: 1 tydzień 3 dni 5 godz 8 min 57 s |   
			
			
Przejsciowke  ktora podalem w linku nalezy sprawdzic, po 990 zmienil sie uklad kabli w zlaczu i ta ktora pasuje do 990 nie zrobi 1090
		 
				__________________ Całego świata nie zmienisz ... Ludzi do miłości nie zmusisz, ani nawet do lubienia ciebie. Zawsze jednak masz wpływ na to , jaki jest ten kawałek świata wokół Ciebie i kto się w nim znajduje. https://youtu.be/skPjiSzR9n4?si=bnBpO9UVjUZGes_2 | 
|   |   | 
|  04.09.2025, 12:27 | #13 | 
| trampkarz emeryt  |   
			
			Nie wiem jak w KTM ale w kontekście diagnostyki BMW to mogę polecić interfejs UniCar Scan 2100. Umie wszystko co potrzeba, w tym tzw. długie kodowanie do nowych aut i motocykli. Podrzucam, bo możliwe że w KTM także by się dobrze sprawdził. | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Lark 35 AT - oprogramowanie subiektywnie idealne | sowizdrzal | Zastosowanie praktyczne | 67 | 29.01.2015 22:21 |