![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#29 |
![]() |
![]()
Amerykanie jeżdżą na czystym spirytusie. Sa nawet kwoty w stanach gdzie hoduje się miliony ton kukurydzy aby farmerzy mogli sami produkować alkohol do nepedu - jest to ograniczone ilościowo i w zależności od posiadanych pojazdów / ilości. Na jedno auto np 1000l miesięcznie.
I to jeździ. Warunek - przerobienie calej instalacji paliwowej pod kątem uszczelnień i przewodów. Kiedyś miałem starą kosiarkę do której lałem czysty bioalkohol do biokominkow - paliła lepiej niż na benzynie i pracowała zupełnie bezwonnie. Czyli szuwaks działa ok ![]() W motocyklach jak wyżej - niestety mało który już ma kranik. Na szczęście mało który, w tym kontekście ma gaźnik. Z punktu widzenia przechowywania w wilgotnych garażach i nieogrzewanych zimą to paliwo z alko jest lepsze bo nie wytrąca się woda na dnie zbiornika - znam takich którzy musieli kupić nowy zbiornik. Sam miałem pęknięty zbiornik w pierwszej cegle, w 1100gs też zdarzały się przypadki rozwalenia zbiornika na dolnym lewym szwie. Alko akumuluje wodę i nie wytraca sie ona tak łatwo do paliwa.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |