| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#971 | |
| 
			
			 Administrator 
			![]() Zarejestrowany: Oct 2007 
				Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił 
					
				
				
					Posty: 5,457
				 
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie 
Przebieg: ojojoj 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 5 godz 12 min 8 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 W Vanguardach w ogóle masz bardzo małe luzy zaworowe, ale skąd takie naprężenie ich w określonych punktach to nie umiem Ci odpowiedzieć. Natomiast seria intec (największe single) jak dla mnie ma wadę konstrukcyjną związaną z odprężnikiem. Wyłamuje się często z wałka trzpień odpowiedzialny za unoszenie zaworu... średnio co 3 silnik po dłuższej eksploatacji ma ten wałek do wymiany. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Ramires ...okręt mój płynie dalej... gdzieś tam...  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#972 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			jezeli ten TRX chodzil na luzie x2 wiekszym to juz wskazniki zegarowe mozna sobie darowac  
		
		
		
			  dostal ksiazkowe 0.13 i podobno pali od strzala i zap...
		
				__________________ 
		
		
		
		
		
			buziaki  
			Ostatnio edytowane przez szynszyll : 20.03.2025 o 17:21  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#973 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			rozpoczynam testy - dam znac jak poszlo  
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#974 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Membrana, czy turbinka? Czekam na testy, bo tez mi wpadł pomysł na taki wynalazek 
		
		
		
		
		
		
			![]() Parametry podobne do tego opisu? Cytat: 
	
 
				__________________ 
		
		
		
		
	Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#975 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			jeszcze tego nie mam w lapkach - podane 1.4 L/min. w poniedzialek dostaje XRV z padnieta podcisnieniowa Mikuni i postanowilem polaczyc przyjemne z pozytecznym. nadal jednak uwazam, ze najlepszym rozwiazaniem jest pompa oryginalna. po latach dlubania przy AT podpisuje sie pod tym obiema uapami i ogonem.  
		
		
		
			p.s. kolega Melon sie martwi, ze mnie nie ma - nie ma mnie bo zajadam sie budyniem z zacisku  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#976 | 
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Też się zgadzam że oryginał najlepszy , tylko styki sporadycznie wymienić i jest wieczna.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	AT03  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#977 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			styki nie zalane robia z moich doswiadczen do 100 kkm. ale to jest bardzo roznie - ja do pompy zagladam zawsze jak mam moto na podnosniku bo to zadna praca. 
		
		
		
		
		
		
			wady pompa ma dwie i to bardzo powazne: nie jest hermetyczna i ma zbyt wysoki pobor pradu jak na prace, ktora wykonuje. dodatkowo zupelnie nie rozumiem pop... systemu rurek w XRV 10-8 jakby nie mozna bylo zrobic calosci na 8 - przeciez te pompy Mitsubishi sa w wersjach 8mm. ale XRV jest pelna 'ciekawych' rozwiazan. 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			buziaki  
			Ostatnio edytowane przez szynszyll : 23.03.2025 o 09:56  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#978 | ||
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   Z tym bym się nie zgodził, bo ta pompa pracuje impulsami w przeciwieństwie do pomp, które pracują non-stop na bajpasie?Po założeniu przekaźnika, czy elektroniki przejmującej załączanie pompy temat nie istnie. Cytat: 
	
 Czekam na kogoś, kto założy temat w jednym wątku dotyczącym furii nowej AT, bo jak do tej pory nie było odważnego i furie żyją w wielu wątkach  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią.  | 
||
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#979 | |
| 
			
			 gsm: 512242193 
			![]() Zarejestrowany: Jul 2006 
				Miasto: Rzuchów 
					
				
				
					Posty: 5,527
				 
Motocykl: RD11a 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 5 miesiące 2 dni 16 godz 39 min 8 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 
				__________________ 
		
		
		
		
	  Kowal zawinił - cygana powiesili   
			 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#980 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			wybacz Kazmir ale nie zlapalem - pisze o tym co jest OEM a nie co by bylo 'jak by' sobie cos tam przykombinowac - temat stary jak to forum. porownania konstrukcji pompy z XRV do silnika z DCT nie rozumiem. co oznacza skrot: Sb?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |