Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 06.12.2009, 10:46   #31
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,926
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 4 dni 18 godz 35 min 47 s
Domyślnie

Rambo podał właściwe wartości minimalne.
3000tysobr dla Afryki to minimum, owszem można i od 2000 przyspieszać tylko trzeba to robić bardzo delikatnie....tylko po co?
Konkretniejsze odkręcanie z niskich obr powoduje wybijanie panewek,większe obciążenia na przeniesieniu napedu.
Don _Pedro , uczepiłeś się pewnych założeń poniekąd słusznych ale nie bieżesz zupełnie poprawki na warunki techniczne pracy różnych silników.
Albo nie masz doświadczenia albo wystarczającej wiedzy.
Twoje założenia będą działały w samochodzie nieżaleznie od ilości cylindrów.
Ale w motocyklach jest trochę inaczej.
Czy dla ciebie obr max silnika samochodowego np 6000 mają sie tak samo jak motocyklowego 9000-14000 ?
Owszem przebieg momentu daje wskazówkę do wykorzystania silnika jednak
trzeba brać poprawkę.
Przykładowo silnik 4 cylindrowy zakres użytkowy rozpocznie od 2000obr
ale V-ka wymaga min 3000obr..... a wynika to z konstrukcji , płynności i sposobu oddawania mocy.
Skoro się upierasz przy swoich teoriach to sobie tak rób , zauważ jednak że
np. przyśpieszając na zbyt wysokim biegu np na V mając za niskie obr spalanie będzie większe niż np na IV z trochę wyższymi obr.
Nie wiem jakie masz doświadczenie motoryzacyjne, ale po tym co piszesz widocznie niekompletne, uzupełnij je a potem pisz.
Koledzy ci grzecznie wyjasniali ale Ty starasz się zawracać Wisłę kijem.
Jak będziesz sprzedawał sprzęta to napisz że jeździłeś nim na przyniskich obr
to cenna informacja o ewentualnym stanie silnika.
__________________
AT03

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 06.12.2009 o 10:48
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dziwny odglos przy hamowaniu silnikiem! Tolecki Silnik, sprzęgło, skrzynia 12 07.11.2011 23:13


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:31.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.