|  23.01.2025, 17:22 | #211 | 
|  |   | 
|   |   | 
|  23.01.2025, 17:48 | #212 | 
| malarz  |   
			
			R2D2 się tym zajmie odpowiednio, tylko porób zdjęcia, bo już mnie bardzo ciekawi, czy faktycznie tam siedzą ogniwa LiFePO4    
				__________________ Jak chcesz, to uciekaj................ Radzimy zostać!... | 
|   |   | 
|  23.01.2025, 18:56 | #213 | 
| ReGeNeRaToR  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Olsztyn 
					Posty: 674
				 Motocykl: RD07   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 21 godz 54 min 43 s |   
			
			Pw poszło do kolegi Rafała_RD. Zdjęcia porobię ale nie wiem czy da się stwierdzić chemię aku po zdjęciach. Producent akumulatora podaje że ogniwa są litowo-jonowe a nie litowo-żelazowo-polimerowe. Są to ogniwa o specjalnej konstrukcji które mogą być ładowane i rozładowywane do -10 stopni Celsjusza. 
				__________________ END of TRANSMISSION | 
|   |   | 
|  23.01.2025, 22:07 | #214 | 
| malarz  |   
			
			Myślałem, że po prostu, to jest napisane na samych ogniwach.
		 
				__________________ Jak chcesz, to uciekaj................ Radzimy zostać!... | 
|   |   | 
|  25.01.2025, 17:50 | #215 | 
| malarz  |   
			
			Znalazłem takie info na stronie producenta. I wynika z tego, że akumulatory z serii HY, to jednak mają to żelazo. https://www.eliiypower.co.jp/english...ytechnology-en Oraz wersja spolszczona: https://www-eliiypower-co-jp.transla...l&_x_tr_pto=sc Sam już murwa kać nie wiem. 
				__________________ Jak chcesz, to uciekaj................ Radzimy zostać!... | 
|   |   | 
|  25.01.2025, 20:15 | #216 | 
| ReGeNeRaToR  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Olsztyn 
					Posty: 674
				 Motocykl: RD07   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 21 godz 54 min 43 s |   
				__________________ END of TRANSMISSION | 
|   |   | 
|  25.01.2025, 22:17 | #217 | 
| malarz  |   
			
			Nie kłócę się, rozetniesz, to może będzie coś napisane.
		 
				__________________ Jak chcesz, to uciekaj................ Radzimy zostać!... | 
|   |   | 
|  10.03.2025, 21:08 | #218 | 
|  |   
			
			Jak już wcześniej pisałem niespodziewanie po 7 latach   aku wyzionął ducha. Zwłoki wysłałem do R2D2, zobaczymy co pokaże sekcja. Kupiłem chinola firmy JMT za coś ponad 600 PLN. Mimo pełnego naładowania ( ma wskaźnik) ledwo zakręcił silnikiem, nie było szans odpalić na nim moto. Kolega sprzedający akumulatory polecił mi jedyny jego zdaniem zamiennik, który da radę - Skyrich 72WH/420A, cena 1200 PLN. Dzisiaj akumulator dotarł, po podłączeniu motocykl odpalił od strzała. Z kilku źródeł słyszałem że JMT dają radę - ja twierdzę że nie. Ostatnio edytowane przez Rafał_RD : 10.03.2025 o 21:38 Powód: dodanie ceny aku | 
|   |   | 
|  10.03.2025, 23:44 | #219 | 
| ReGeNeRaToR  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Olsztyn 
					Posty: 674
				 Motocykl: RD07   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 21 godz 54 min 43 s |   
			
			W aku od kolegi Rafał_RD padnięte jest jedno z czterech ogniw , aku nie nadaje się do naprawy.  Po wykryciu awarii ogniwa elektronika wewnętrzna akumulatora uszkodziła bezpieczniki i tym odcięła ogniwa od klem. Ogniwa są LiFePO4 , pryzmatyczne i dla dużej wydajności kompresowane. Na razie tyle bo zawalony robotą jestem "jak zwykle" , foty mam porobione więc jak będzie chwila zrobię porządny opis co i jak. 
				__________________ END of TRANSMISSION | 
|   |   | 
|  11.03.2025, 07:03 | #220 | 
| Administrator  |   
			
			Chora cena , z tyle to się kupuje 100Ah lipo4 dla porównania.
		 
				__________________ AT03 | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Akumulator NAT | luk2asz | NAT - Warsztat | 144 | 21.01.2025 11:19 | 
| Akumulator | czosnek | Wszystko dla Afryki | 54 | 29.02.2016 01:42 |