Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 17.01.2025, 12:15   #12
zegarmistrz


Zarejestrowany: Mar 2023
Miasto: Olsztyn
Posty: 17
Motocykl: AS DCT 2018
zegarmistrz jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 17 godz 50 min 12 s
Domyślnie

Mnie to cały czas zastanawia.. czy crf z 2018 ma inny regulator napięcia niż wcześniejsze roczniki? Bo jeżeli nie to:
1. Akumulator litowy ma elektronikę w środku (balansery ogniw itd), która go pilnuje.
2. Jeżeli jest taki sam regulator jak do akumulatorów PB - to zwykły prostownik nie powinien mu zaszkodzić - ze względu właśnie na punkt 1.
Jak mój aku wyzionie ducha to go przetnę i zbadam sprawę.
zegarmistrz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Akumulator NAT luk2asz NAT - Warsztat 144 21.01.2025 10:19
Akumulator do AT Kobra Układ elektryczny i zapłonowy 29 26.02.2018 16:05
Akumulator czosnek Wszystko dla Afryki 54 29.02.2016 00:42
Akumulator do 0 7a jorge Układ elektryczny i zapłonowy 39 30.01.2015 10:43
[FAQ] Akumulator podos Regularne czynności serwisowe 13 05.01.2009 10:31


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.