Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 21.12.2024, 22:38   #39
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,577
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 10 godz 59 min 20 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał dominikon Zobacz post
Jednak chyba to jest "B"... W takim razie to przod czy tył?
nie dowiesz się, temat tabu... J5QB występuje razem z J5QD ale nigdzie nie ma informacji która jest która, można przyjąć, że J5QD to 1 cylinder na podstawie wcześniejszego linku ale czy tak jest nie wiem na 100% ponieważ może być że cylinder nr 1 ma mniejszą literkę więc:

1 J5QD 2 J5QF

a co jeżeli jest "B"

1 J5QB 2 J5QD

cholera wie i to drugie zestawienie też może być dobrze..... żadna ze serwisówek nic na ten temat nie wspomina, katalog honda także, oryginalna serwisówa hondy także milczy, naprawdę WQ..w bierze, dlaczego nigdzie nie jest to wyszczególnione.
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:51.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.