![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
z punktu 'widzenia' motocykla nie ma różnicy.
nie ma różnicy w sposobie ładowania na linii alternator - regulator - odbiorniki - bateria, tj. przynajmniej dopóty dopóki jakiś cwaniak z BMW /oni są z tego znani ![]() ergosumując ![]() kwasiak to kwasiak i może być instalowany gdziekolwiek jeśli się tylko zmieści. LiIon ma swojego BMSa i ten system dba po stronie baterii o to aby nie stała się jej krzywda - naładowanie odpowiednim prądem i do 80% oraz o to aby nie spadło napięcie ogólne ogniwa poniżej dopuszczalnego. jako dowód można przecież ładować LiIon zwykłym prostownikiem. m p.s. wykonaem swojego 'pająka' z trzema wtyczkami DIN i podpiąłem prostownik i ładuję trzy motki z jednego prostownika - narazie 5a - GS80 ciągnie swoje bo żeby go obudzić znowu musiałem chechłać. temat na inną opowieść.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zarejestrowany: Jan 2023
Posty: 11
Motocykl: RD03
![]() Online: 13 godz 43 min 16 s
|
![]()
No o tym to już w internetach chyba napisano Britanice w czterdziestu opasłych tomach....A można...a absolutnie nie można....a się zapali...a wybuchnie itd.
Nawet gdzieś wyczytałem, że ładując Li-Ion konieczne jest zdemontowanie z pojazdu ![]() A jak się ładuje w trakcie jazdy to nie musi być zdemontowany ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
1 kask - kilka nazw | bouli | Kaski | 3 | 30.04.2015 17:47 |
Kilka wskazówek - kilka dni w Alpach | flippy | Przygotowania do wyjazdów | 4 | 22.08.2014 23:28 |