![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
gsm: 512242193
![]() Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,267
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 6 dni 10 godz 27 min 48 s
|
![]() Cytat:
sorry ale te klucze sie same rozpadały ale takie były to i tak lepiej wstępnie kręcić udarówka niz "draga" i młotkiem 3kg bo przy 30 i więcej śrubach na kołnierzu szkoda sie męczyć ale ile razy było ze tylko ręcznie i kluczykiem za grube dolary ale ze sie robi w "EX- ie" to niestety nie ma drogi na skróty https://www.taniomania.pl/p/15890976...caAgvDEALw_wcB w domu mam metabo zakrętarkę niby 200Nm ale koła w suzuki odkręciła niby dokręcałem na 85 Nm ale zerwać był problem tyle ze odkrecałem zwykła nasadka i adpterem z milzwłoki ![]() ale nie poległa przy zmianie kół na zimowe sprawdzę czy poradzi sobie z momentem 115Nm którym kiedyś dokręcałem je w mituwisi koła zawsze dokręcam dynamometrem na wymagany moment! reasumując ja nie odebrałem "czerwonych" jak top marki dlatego ze miałem "przyjemność" używać długo i różnych po kilka godzin za dnia dla mnie wypadały słabo a jak sie zjebał i trzebaa było zachodzić z 65 m w dół po schodach a tak wędrówka to 300stopni w dół. i tyle też do góry z następnym który tez potrafiły sie zjebac za chwile każda wędrówka nadprogramowa zwyczajna męka , wiec wolał bym inny klucz stad pewnie zdanie o marce strasznie dużo nakrętek sie zakręcało odkręcało pokroju 45mm 55mm czy 60MM od M30 w góre na 1" kwadracie ale o ile zakręcanie spoko bo mozna było zrobic zakrętarka to odkręcanie tylko młotek i klucz nie iskrzący a takie zepsułem 2 albo i z 3 te łzy w narzędziowni sa nie do opowiedzenia moment dokręcania dla taki śrubek to od 3k do 4.5 K dla M36 Nm przy ilu sie luzowały tego nie wiem ![]()
__________________
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Czarny Diable
![]() Mogę się pochwalić jak zmieniałem koło w naczepie to wyglądało to jak pit stop w f1 ![]()
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
gsm: 512242193
![]() Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,267
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 6 dni 10 godz 27 min 48 s
|
![]() Cytat:
z kronikarskiego obowiązku.. zmiana kół w mituwisi l200 z letniego na zimowe poszła bez problemu choć dwie moze 4 śruby tłukło trochę dłużej dokręcane kiedyś na 115Nm ile momentu zrywającego nie wiem odkrecałem na trybie P , ale poszło sprawnie 6 śrub na koło 24 śruby odkręć - zakręć i 2 kreski na aku4Ah dalej swieciły (ten co w gratisie do urządzenia potem wysłaja) kręcone przez adapter https://allegro.pl/oferta/adapter-mi...c-3cd10cbd857e i zwykła nasadka 21 mm wiec kilka Nm napewno spadło dokręcane koła zgodnie ze sztuka na krzyż i potem do dokoła raz jeszcze nastawem 4 to leciutko kluczem dynamometrycznym do klika na 115Nm dociągnąłem poniżej 3 stopni obrotu co by sie pokrywało z tym co na filmie czy polecam tak !! choć pewnie klucze udarowe będę musiał kiedyś kupić ![]() wkuty konstrukcyjne 10x 180 na tarasie i deski kręciło sie miodzio ale to juz chyba wspomniałem wcześniej teraz jakby sie ktoś zastanawiał to według mnie warto
__________________
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |