![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#14 |
![]() |
![]()
Co do olejów, to ze starych czasów jak się ścigałem samochodami, to mieliśmy zasadę - olej po wyścigu, czy pałowaniu jest do wymiany.
To powodowało, że wymienialiśmy czasami oleje o przebiegu 50 kilometrów, ale przepałowany na torze. Może warto wrócić do takich zasad? ponawiam pytanie o ramy w NAT i ATAS, to faktycznie taki guwnolit?
__________________
www.kolejnydzienmija.pl 2014: Żatki Bolek na promie kosmicznym 2015: Veni Vidi Wypici 2016: Muflon na latającym gobelinie 2017: Garbaty Jednorożec 2018: Czarny Jaszczomp 2019: Rodzina 50ccm plus 2020: Żółwik Tuptuś 2021: Chiński Syndrom 2022: Nie lubię zapierdalać 2023: Statek bezpieczny jest w porcie, ale nie od tego są statki 2024: Uwaga bo ja fruwam 2025: Ekwipunek Załogi Gogurka |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Nat 1000 | sizyrk | Wszystko dla Afryki | 2 | 18.12.2021 19:15 |
Gts 1000 | kudlacz | Inne - dyskusja ogólna | 4 | 30.11.2019 15:22 |
Facet - żywotność (znaczy się chodzi o pompę..) | Miszel | Uklad paliwowy i wydechowy | 29 | 23.09.2016 07:53 |