|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
|
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,510
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 8 godz 1 min 4 s
|
NOK to Japonia od zawsze.
Mają własny skład mieszanki z określoną domieszką fluoru, dlatego ich uszczelniacze są tak wytrzymałe. Ciekawe jest to, że w droższych piłach Stihl też są stosowane fluorowe uszczelniacze, i dopóki nie wywali łożysk na wale to są praktycznie wieczne. Dobre są jeszcze Asashi, ale to raczej przemysłowa półka.
__________________
Ramires ...okręt mój płynie dalej... gdzieś tam... |
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,664
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 2 godz 20 min 33 s
|
Cytat:
byłby przynajmniej jaśniejszy obraz całości ![]() pamiętam, jak było się młodym człowiekiem i patrząc na motocykl honda wtedy jeszcze w kalendarzach .. a nie w realu bo ceny były kosmos to było coś wyjątkowego i patrząc z tej perspektywy jakoś to na psy schodzi może nie w kwestii jakości, ale powinno się liczyć coś więcej niż tylko kasa jak w tym przypadku. |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,510
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 8 godz 1 min 4 s
|
Cytat:
Kupujesz Volvo - made in China Kupujesz Inne marki - masz made in PRC, Made in EU, Designed in Japan - manufactured in China (tak jest z gaźnikami Ruing, które są bardzo dobrymi kopiami Keihina) (przykłady przypadkowe ot tak). To tylko moje zdanie - ale mam gdzieś, gdzie stoi fabryka. Mnie interesuje jakość, dostępność części, obsługa, serwis etc... takimi aspektami buduje się prestiż marki, zaufanie do niej itp. Może ciut idealistycznie podchodzę, ale te kilkaset silników/urządzeń, które zrobiłem łącznie z motocyklami - daje mi to takie odczucie. W innym wątku było wspomniane o dostępności części np. do motocykli BMW. Ostatnio pompę ABS musiałem robić w K1100LT - szwajcar plus parę innych gratów. 72 godziny i miałem wszystko w ręku. Rocznik moto to chyba 92 był. Jak nie lubię ogólnie BMW to tutaj chylę czoła za to, jak serwisowe części są dostępne. Japończyk często przed upływem 10 lat potrafi wypiąć się i kazać wymieniać cały podzespół zamiast mieć na stanie pojedyncze części.
__________________
Ramires ...okręt mój płynie dalej... gdzieś tam... |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,664
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 2 godz 20 min 33 s
|
Cytat:
więc jedno pociąga drugie
|
|
|
|
|
![]() |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Oryginalne Części Honda zniżka? | madafakinges | Wszystko dla Afryki | 34 | 08.09.2023 23:10 |