![]() |
#17 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Słocina
Posty: 1,247
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 2 dni 4 godz 0
|
![]()
Hamując przednim, występuje też utrata stabilności wywołana mocnym ugięciem zawieszenia przedniego.
Można używać delikatnie obu, ale w konstrukcjach hamulców dla ludu, występuje duży brak dozowalności! W związku z tym, ciężko jest to opanowywać. Motocykle sportowe MotoGP, mają niesamowitą precyzję dozowalności i zawodnicy potrafią to wyczuć i wytrenować. Turystycznie nie jeżdżę na czas i zawsze przed zakrętem dohamowuję wcześniej i więcej niż potrzeba. Czy ktoś z Was po wyjściu z zakrętu piłuje na dwójce do 100 km/h? Nie?! Znaczy też się za bardzo nie spieszy. Po co zatem trenować awaryjne hamowanie w zakręcie, które z braku dozowalności jest nie do wytrenowania? Nie wystarczy wcześniej przesadnie zwolnić? Tak to widzę.
__________________
Romet R125 vel Debeściak Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Hamulec postojowy jako hamulec tylny bez ABS | nocny | Hamulce, kola, opony | 1 | 12.08.2022 14:24 |
Hamulec nożny z regulowaną wysokością | gonz | Gadżety / wyposażenie | 8 | 01.08.2019 08:13 |