Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Gadżety / wyposażenie

Gadżety / wyposażenie Dodatki, które możesz zamontować.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 06.08.2024, 14:36   #17
MrWaski
 
MrWaski's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Słocina
Posty: 1,247
MrWaski jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 2 dni 4 godz 0
Domyślnie

Hamując przednim, występuje też utrata stabilności wywołana mocnym ugięciem zawieszenia przedniego.
Można używać delikatnie obu, ale w konstrukcjach hamulców dla ludu, występuje duży brak dozowalności! W związku z tym, ciężko jest to opanowywać. Motocykle sportowe MotoGP, mają niesamowitą precyzję dozowalności i zawodnicy potrafią to wyczuć i wytrenować.
Turystycznie nie jeżdżę na czas i zawsze przed zakrętem dohamowuję wcześniej i więcej niż potrzeba.
Czy ktoś z Was po wyjściu z zakrętu piłuje na dwójce do 100 km/h? Nie?! Znaczy też się za bardzo nie spieszy. Po co zatem trenować awaryjne hamowanie w zakręcie, które z braku dozowalności jest nie do wytrenowania? Nie wystarczy wcześniej przesadnie zwolnić?

Tak to widzę.
__________________
Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
MrWaski jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Hamulec postojowy jako hamulec tylny bez ABS nocny Hamulce, kola, opony 1 12.08.2022 14:24
Hamulec nożny z regulowaną wysokością gonz Gadżety / wyposażenie 8 01.08.2019 08:13


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:32.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.