Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Gadżety / wyposażenie

Gadżety / wyposażenie Dodatki, które możesz zamontować.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 06.08.2024, 10:00   #8
radiolog
 
radiolog's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,255
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
radiolog is an unknown quantity at this point
Online: 1 miesiąc 4 dni 12 godz 5 min 48 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Galar Zobacz post
Jak się prawidłowo trzyma stopy na podnóżkach i prawidłowo ustawioną dźwignie hamulca, to nie problem naciskać na tylny hamulec w prawym zakręcie.
Czemu ma służyć używanie tylnego hamulca w zakręcie a nie przedniego, czy dwóch? pytam poważnie.
Twojemu bezpieczeństwu!!!
Jak za szybko wejdziesz w zakręt musisz dohamować, inaczej wylecisz do rowu.
Jak zrobisz to przednim, to moto się prostuje i wychodzi z łuku ( no chyba ,że BS cornering, ale też cudów nie zrobi), więc też albo rów, albo czołówka ( zależy który zakręt), a jak bedzie piasek to rzeczywiści gleba murowana.
Dohamowując tyłem bezpiecznie wytracisz nadmierną prędkość, nie wyprostuje Cię, przejedziesz torem jakim zaplanowałeś.
Chyba,że mówimy o dohamowaniu przed zakrętem, to jak najbardziej tylko przód, ale w zakręcie tylko tył
radiolog jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Hamulec postojowy jako hamulec tylny bez ABS nocny Hamulce, kola, opony 1 12.08.2022 14:24
Hamulec nożny z regulowaną wysokością gonz Gadżety / wyposażenie 8 01.08.2019 08:13


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:54.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.