Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 05.08.2024, 16:39   #11
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 58 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał radiolog Zobacz post
No właśnie nie , cała jazda precyzyjna i wolna opiera się na friction zone sprzęgła, czyli półsprzęgle. Wiadomo że jak odpalisz 6 tys i półsprzęgło to go spalisz, w innych przypadkach nie ma takiej opcji, a w DCT Honda wykorzystuje tak sprzęgło żeby go nie spalić.
Zawsze tak jeździłem na alpejskich przełęczach i nigdy sprzęgła nie spaliłem, ani nie musiałem przedwcześnie zmieniać.
dużo zależy od przełożenia 1-biegu, gdy jest krótkie trudno coś spalić w BMW oleum z suchą tarczą sprzęgła ryzyko spalenia jest duże, przy mokrych sprzęgłach jak w CRF nie. Jeżeli chodzi o DCT to masz to wszystko .. wiecie gdzie, trzeba niemal stanąć w miejscu aby skrzynia pracowała na półsprzęgle, w CRF sprzęgło także można spalić i DCT nic nie pomoże, to nadal jest mokre sprzęgło a nie konwerter momentu jak w automatach znanych z samochodów. Nie mniej jednak nie znam przypadku spalania sprzęgła przy skrzyni DCT
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Gruzja 2019 - 12 minut filmu ( Dookoła Morza Czarnego) gruber Trochę dalej 20 08.10.2019 23:28
###Odiskrzenie pompy w 20 minut### fassi Wszystko dla Afryki 14 16.07.2011 23:00


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.