Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 28.02.2024, 10:29   #2
siwy
 
siwy's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok
Posty: 5,498
Motocykl: NAT, EXC 450, K-750
siwy jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 rok 2 tygodni 2 dni 8 godz 32 min 25 s
Domyślnie

Plastiki się będą rysować. Albo się z tym pogodzisz albo pooklejaj foliami. U mnie porysował się zbiornik od ortez i jazdy na stojąco. Zainwestowałam w gumowe nakładki przyklejane na zbiornik, dedykowane do NAT. Warto zainwestować w metalowe handbary, jakieś podstawowe gmole i płytę pod silnik. Szybciej będą się kończyć uszczelniacze przedniego zawieszenia. Warto je czyścić na koniec dnia i nie zostawiać zaschniętego błota. Łożyska w kołach też szybciej się będą kończyć po jeździe przez mokre. Po prostu zmieniasz jak trzeba i kontrolujesz. Ja pakuję w środek łożyska do pełna smaru, może trochę wydłuży żywot, na pewnie nie zaszkodzi. Simeringi oczywiście za każdym razem nowe przy zmianie łożysk.
Filtry powietrza oczywiście nie wg interwałów Hondy tylko dużo częściej. Myślę że max 10 tyś km, na pewno nie 24.
Ja u siebie podniosłem przedni błotnik o kilka cm na blaszkach. Nie zaklei tak łatwo błotem.
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły.
siwy jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Kilka ciekawostek z Kuby z której właśnie wróciliśmy z Szaloną kdf Trochę dalej 18 13.03.2022 22:05


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.