Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 21.05.2008, 13:51   #10
Pawel_z_Jasla
 
Pawel_z_Jasla's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,031
Motocykl: RD03
Pawel_z_Jasla jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 4 dni 11 min 23 s
Domyślnie

Do Czech do Czech to Ja mam za darmo!!
Przerabiałem temat "na sztywno" w Trampku, gdzie kierownica przy jeździe "off" na tych gumkach latała jak bąk po kalesonach a ostatnio w Dr650Se. Wymiana na "sztywno" nie wpłynęła w jakikolwiek odczuwalny sposób na dodatkowe generowanie drgań. Jak ktoś ma więcej kasy "na wydaniu" to może sobie sprawić "przejściówkę" i kierownicę o asymetrycznym przekroju /np. takie coś od KTM-a/, która pochłania drgania i jest sztywniejsza.

Ps.
W mojej RD-07 pomimo że też miałem wyżej o jakieś 3,5-4,0 cm. nic nie latało więc nie przerabiałem.
Pawel_z_Jasla jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:11.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.