Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 24.12.2023, 22:18   #28
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 25 min 52 s
Domyślnie

kolejna bida w roku 2024 , brak zintegrowanego układu hamulcowego.

hamujesz przodem to sterownik ABS dorzuca do tego tył
hamujesz tyłem masz tylko tył

podnosi to diametralnie bezpieczeństwo i jednocześnie bardzo usprawnia hamowanie ponieważ zawsze jest ono maksymalnie efektywne. W przypadku hamowania przodem hamulca nożnego można nie używać wcale.

w tej klasie to już niemal standard, nawet nowy tiger 900 ma zintegrowane hamulce. Honda jak zwykle śpi.... BMW taki układ stosuje już od 20lat !!!! i sprawdza to się świetnie. Jest to tanie rozwiązanie ponieważ poza dodatkową funkcjonalnością modułu ABS nic nie trzeba więcej dodawać do motocykla.

o podświetlaniu tak ogromnej ilości przycisków to już pisać się nie chce, gdzieś też czytałem, że motocykl ma mieć radar.

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 26.12.2023 o 13:33
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
NAT 2023 w obu wersjach - przełomowe zmiany ;-) Danny CRF 1000 L 28 28.08.2022 21:45
NAT 2022 w obu wersjach - nowy/stary model M5Q CRF 1000 L 26 01.06.2022 10:44
Uzbekistan - czy cmentarzysko statków nadal istnieje? chemik Przygotowania do wyjazdów 16 05.08.2018 16:53


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.