![]() |
#15 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]() ![]() Zakładam że to autentyk - z forum VStroma ktoś wrzucił. Żeby nie było - ja nie przeciwnik BMW (no, kiedys trochę, nie bede zaprzeczał ![]() Wiem, że nie ma rzeczy wiecznych, ale to 80 tys na wał kardana to dla mnie walenie w... klientów którzy wydali na moto 140 tys i którzy...I tak będą zadowoleni. Trzeci lub czwarty właściciel będzie myślał co z tym zrobić ![]() Z moich obserwacji, lektury to wały w bmw najtrwalsze są w szosowych seriach jak właśnie np RT. Myślę że sposób eksploatacji i zakres pracy krzyżaków może mieć znaczenie - to tylko moja teoria. Powtórzę, moja wiedza tyczy się jedynie olejaków. W każdym razie gdybym miał kupować GSa takiego jak miałem, na oku miałbym wał i przekładnie ale nie byłby to "showstopper" Kylo- zdaje się że to może być super lektura! Pozdrawiam Zimny Ps. Wrzucam fotkę na forum BMW i czekam na bana ![]() |
![]() |
![]() |